Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en riktigt slö dag idag. Antingen legat på soffan och kollat på dumburken. Eller legat i sängen och läst.
Är inget på dumburken i kväll. Bara en massa tråkig friidrott...
 
Mycket bilar som åker, de flesta fina men vissa inte riktigt lika fina :rofl:
Vinet var inte nå gott så funderar på att hälla ut det :cautious:
 
@ainasoja så här såg det ut när jag köpte det,förutom att jag just dragit ner hela balkongen med ett snöre o bilen
MQKRvCD.jpg

Och såhär såg det ut förra hösten
qluxva8.jpg

Numera är även hö delen panelad mm.
 
Skulle bara äta ngt snabbt och lättfixat. Men insåg att jag behövde göra blomkålet idag.
Fick iaf halvt feeling när jag var igång. Så nu blir det lila blomkål som ungsats i smör och kryddor. Färskpotatis som också varit i ugn i knyte med smör och kryddor, biff, extrakryddad bea.
Vinet hade legat öppet för länge och var inte gott mer. Så jag får nöja mig med Ramlösa.
Har lite jobb kvar. Men sen blir det film och mango/chili-veganglass.
 
Ska dricka lite kaffe.
Kolla lite på dumburken
Satt i en aula med 300 personer igår utan fungerande luftkonditionering så jag hade ont i huvudet så jag var illamående när jag kom hem
Den föreläsaren som var sist hade det nog inte lätt med oss
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 616
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
365
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
102
· Visningar
4 665
Senast: Ramona
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
467
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp