Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tung morgon. Förföljd av jobbiga tankar. Vad gör man åt dem egentligen?
Jag har bitit ihop ganska många månader nuBiter ihop och tar sig igenom dem![]()
Jag har bitit ihop ganska många månader nu. Hur lång tid tar det innan man är igenom?
Tung morgon. Förföljd av jobbiga tankar. Vad gör man åt dem egentligen?
Jag har hur mycket som helst att göra och det går ju inte att tänka på något hela tiden, men tankarna påverkar mig hela tiden, även när jag inte är medveten om dem. Det har pågått i över ett halvår nu och absolut inget har blivit bättre på den punkten. Snarare sämre om något.För mig brukar det gå i vågor. Dvs samma tankar men inte lika intensivt hela tiden. Har jag mycket att göra brukar det gå över snabbare.
Jag har hur mycket som helst att göra och det går ju inte att tänka på något hela tiden, men tankarna påverkar mig hela tiden, även när jag inte är medveten om dem. Det har pågått i över ett halvår nu och absolut inget har blivit bättre på den punkten. Snarare sämre om något.
Jag har tänkt tanken men har ingen aning om vart jag ska vända mig. Att gå privat är för dyrt. Minst 700 kr per gång är vad jag har hittat.Kanske borde prata med någon professionell? Speciellt om du tycker det har blivit värre
Syltsocker är ett modernt påfund. Före dess intåg använde man bara vanligt socker. Gick utmärkt hundratals år.....Absolut kan man det! Det enda med syltsocker är att det innehåller citronsyra (tror jag det är?) som ska göra sylten håller bättre vid lagring. Jag använder alltid vanligt socker när jag gör sylt och saft.
Är jag överkänslig som blir sorgsen och känner mig undanskuffad?
Idag på morgonmötet diskuterades det som skrivits på arbetsplatsens fb-grupp. Jag har inte hört ett ljud om den gruppen och har nu jobbat ganska många månader här.
Är jag överkänslig som blir sorgsen och känner mig undanskuffad?
Idag på morgonmötet diskuterades det som skrivits på arbetsplatsens fb-grupp. Jag har inte hört ett ljud om den gruppen och har nu jobbat ganska många månader här.