Finns massor, ska se om jag kan hitta den jag har använt tidigareMåste väl finnas någon app för det? Finns ju till allt liksom..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns massor, ska se om jag kan hitta den jag har använt tidigareMåste väl finnas någon app för det? Finns ju till allt liksom..
Har kollat men inte hittat någon...Måste väl finnas någon app för det? Finns ju till allt liksom..
Hahaha ja.Är väl dags att smälta chokladen och doppa mina biskvier. Sen måste jag nog ta mig till gymmetHur går det med gym-besöken för dig @Linta ? Blev det fullt ös medvetslös första veckan och sen "paus"?
![]()
Kan skicka iväg henne på kolloOch nu är det jag som bor för långt bort![]()
Jag såg ordet vin någonstans! undra om man ska ta lite?
Är det något jag lärt mig efter alla år här på buke så är det att skriva ett ordentligt kontrakt innan överlämning
Jag har rött! det borde vara extra bra!Ja!Jag ska dricka cider till min räkfrossa idag. Den skulle ha blivit av tidigare men andra saker (som jobb...
) har kommit i vägen. Det regnar lite lätt men det tänker jag ignorera för jag och Missia ska ha rökta räkor
Edit: Vin är dessutom blodbildande![]()
Jag har rött! det borde vara extra bra!
Är det något jag lärt mig efter alla år här på buke så är det att skriva ett ordentligt kontrakt innan överlämning![]()
![]()