Singoalla
Trådstartare
Jag är en rastlös själ och vill helst dra igång nya projekt varje dag. Någon som känner igen sig?
Här om dagen satt jag och pratade med min bästa vän, och sa att det känns som att tiden bara springer iväg. Snart fyller vi 30 och tiden bara försvinner som sand mellan fingrarna. Tänk om man helt plötsligt vaknar upp en dag och är gammal och inser att man lagt för mycket tid på saker man inte velat göra! Jag fick som svar: "Men du, inom loppet av ett år har du köpt hund, sagt upp dig från jobbet och ska börja plugga igen, sprungit marathon, rest till New York, ska åka till New Orleans, Köpenhamn, börjat fundera på att sälja lägenheten och köpa en ny.." Hur mycket mer hinner man med liksom? Och jag kan inte annat än att hålla med.
Jag längtar efter den här hösten! Jag ska sluta på mitt jobb sista augusti och påbörja en utbildning i september som jag trånat efter flera år. Jag ska på en mini road-trip i södra USA. Jag har arrangerat en kräftskiva i slutet av augusti som jag ser fram väldigt mycket emot. Ändå sitter jag med myror i benen. Här om dagen fick jag en idé om att färga håret mörkbrunt (är ljusblond) och det var väl bara jäkligt tur att min frisör är så uppbokad
Någon som är lika rastlös? Vad gör man? Jag gillar den sidan av mig lite, men behöver verkligen öva på att njuta av stunden och finna lugn i att inte alltid ha en massa saker på gång!
Jag längtar efter den här hösten! Jag ska sluta på mitt jobb sista augusti och påbörja en utbildning i september som jag trånat efter flera år. Jag ska på en mini road-trip i södra USA. Jag har arrangerat en kräftskiva i slutet av augusti som jag ser fram väldigt mycket emot. Ändå sitter jag med myror i benen. Här om dagen fick jag en idé om att färga håret mörkbrunt (är ljusblond) och det var väl bara jäkligt tur att min frisör är så uppbokad
Någon som är lika rastlös? Vad gör man? Jag gillar den sidan av mig lite, men behöver verkligen öva på att njuta av stunden och finna lugn i att inte alltid ha en massa saker på gång!