Du kan vara lugn, jag har rätt mkt distans till det
Egentligen trivs jag rätt med att inte vara ”modesmal” längre men lite jobbigt och dyrt att byta ut garderoben.
Min kompis föreslog kungspudel nu. Oklart varför![]()
Det är bra

Kungspudlar är vackra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan vara lugn, jag har rätt mkt distans till det
Egentligen trivs jag rätt med att inte vara ”modesmal” längre men lite jobbigt och dyrt att byta ut garderoben.
Min kompis föreslog kungspudel nu. Oklart varför![]()
Men JÖSSES det var ett SKÄMT!!!!
Vad för hund är det?Flyga går ju, men då ska man ändå hyra bil där nere. Det är modell XL-hund som kommer väga runt 25 kg och vara hög som en vuxen schäfer när den hämtas så kabinen är inte ett alternativ. Att köra med egen bil kommer vara ungefär lika dyrt som flyg tor inkl inköp av flygbur, och kör man med bil så har man ju koll på hunden hela tiden och kan stanna vid behov. Hade det varit en liten hund som går i kabinen hade jag flugit utan tvekan.
Tack!Om du var i Stockholm så skulle jag ha kunnat gå med dig.
För hur många hästar gäller detta?62 nya friska ören in på kvällens Primetime! Säger som Uggla: pengar rullar in, det går bra nu, det går bra nu.
Men glädjen är kort, ty tyvärr var det också dags att lägga in hovslagarräkningen för betalning och swoosh så blev summan minus 3750 kr i stället. Eller 3749 kr 38 öre om man ska vara exakt.
Läggdags för min del!