Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pommes krydda?Pommes krydda är kanon på popcorn också!![]()
Ja och vi har friskvården inlagd på fredagar med så jag jobbar eg till 14Samma här... kl 10:30, "gud vad skönt för dig att få gå hem redan!" Ja jo men så var jag ju på plats 03:10 också.![]()
Är inte det samma som grillkryddaPommes krydda?Jag visste inte ens att den gick att få tag på utanför "grillen". Kanske bör kolla nogrannare i kryddhyllan nästa gång.
![]()
Näää, inte vad jag vet. Har fått pommes frites med pommes krydda och det har inte smakat som grillkrydda.Är inte det samma som grillkrydda![]()
Nä, är en del skillnadÄr inte det samma som grillkrydda![]()
Jag får testa dettaNäää, inte vad jag vet. Har fått pommes frites med pommes krydda och det har inte smakat som grillkrydda.
Brasan tänd här med och -7 grader utomhus. Vin i glaset. Jag är mätt. Jag hittade ännu en viktig pusselbit i släktforskningen. Det är FREDAG! Ja, det finns inte mycket att klaga på....Hemma från jobbet. Brasan är tänd och badkaret håller på att fyllas upp. Livskvalité i all enkelhet en jobbhelg som denna![]()
Ska ärligt säga att jag inte är helt säker, kanske finna olika kryddblandningar.Jag får testa detta!
Hmm, kaktuscitrus är en nygammal smak, eller det hette kaktus-lime, som de tog bort för några år sedan. Bra iofs att den kommer tillbaka men helt 'ny' skulle jag väl inte kalla den.![]()
Vad är det för produkt?![]()