Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriv in lite innehåll ... jaha, - min kissemiss.. som om nån inte fattade det :angel:

Bifogade filer

• DSC00576.webp
    DSC00576.webp
    174,2 KB · Visningar: 11
Jag anade att det var så, personen som sa att man minsann blev av med telefonen direkt orkade jag inte gå i diskussion med utan tänkte kolla med andra som faktiskt kan ha lite koll. :) Jag hoppas att personen mår bättre snart oavsett vad som har hänt.
Det varierar från sjukhus till sjukhus o fråb avdelning till avdelning samt vad man har för diagnos/problem. Ibland är det terapeutiskt nödvändigt att klippa kontakt med yttervärlden, vid manier eller grava paranoida tillstånd. Laddare brukar man aldrig få ha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 430
Senast: MiaMia
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 608
Senast: Vastgota
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
61 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka