Det gör det inte,det gör trelleborg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör det inte,det gör trelleborg![]()
Jag ska med ta och kolla elavtal någon dag har det inlagt i mobilen som påminnelse för att inte glömma.Sitter och jämför elavtal och undrar varför vi inte tagit tag i det tidigare. Kan spara minst 200:-/månad och fortsatt få el från förnybara källor med ursprung i Sverige!
Min lärare i grundskolan lärde oss fel då
men det är klart, bor man här uppe så känns södra delen väldigt avlägset, fullt förståeligt hon inte hade riktigt koll
![]()
Fast det är ingen stad,det är en håla.....
Ska man behöva vara en GOD MOR också?Väldigt olika. BARNET har aldrig reagerat mer än med ont i magen lite diffust trots att vi är en bröd- och pastafamilj. Vi gjorde ett blodprov efter en period med gnäll om ont, men det var mest för att vara GOD MOR, vi märkte liksom inget alls och det kunde lika gärna vara frukostaversion.
Blodprov som visade att hen hade ”höjt något”, sen remiss till koloskopi under narkos som visade inflammation i tunntarmen. Oerhört enkelt, hen tror fortfarande att de aldrig kollade.
Uteslöt gluten, därefter aldrig magont.
Gluten och laktos går ofta hand i hand.
Eftersom det uppstår en inflammation tar det ofta tid innan man får ont, om man inte är extremt känslig.
Jaså diskuterade vi städer, då vete tusan om "trellehulla" kvalar inFast det är ingen stad,det är en håla.....![]()
Gillar dina nylagade tänderLäggdax och klockan är ställd på 02,00och tre nylagade snygga tänder
![]()
Nä det gör inte jag heller men har massor med lappmögel att ta hand om i natt och det ska vara rent och snyggt till kl 7Gillar dina nylagade tänderinte alarmtiden
![]()
Så nu kan du bitasLäggdax och klockan är ställd på 02,00och tre nylagade snygga tänder
![]()
Det kan jag också få, de är fantastiskt gott. Jag äter sällan bröd tycker inte det är så gott. Med knäcke med leverpastej och saltgurkaHar, styrkt av rödvin kämpat ihop ett blogginlägg. Funderar nu på att ta en knäckemacka med leverpastej och saltgurka. Fick ett sug efter denna delikata anrättning![]()
Hörs nästan på namnetFast det är ingen stad,det är en håla.....![]()
Min bror släckte ner och matade inte på en vecka. Det försvann.Är trött på allt elände som drabbar mig...
Jag trodde att jag hade en tid hos psykologen på min vc (inget att ha än iaf...) på fredag kl 14.30. Nä det är i morgon, kl 14.30. Brukar träffa min KP varje torsdag kl 14, så jag messade hen och bad om att flytta fram tiden till kl 15, då mitt besök tar max 30 min
. Nä, det gick inte, för hen kan bara kl 14 på torsdag. Ingen annan dag i veckan. Så denna vecka blir det ingen KP
På fredag har jag bokat tid hos gyn, för att kolla upp mina svåra svettningar. Det rinner svett om mig jämt
Magen är risig som vanligt (behöver inte berätta detaljer om hur...)
Mår dåligt psykiskt pga min depression, ångest och sociala fobi
Och jag har fått ett stort problem i mitt lilla akvarium nuMin lokala akvarieaffär (har varit där en gång idag, och ringt en gång), säger att det är infusioner - släck ner och mata inte på en vecka. Inget vattenbyte. Och FB säger annat. Nu vet jag inte vilken man ska lyssna på? Vill inte att min fina kampfisk hane, Sebastian, och mina guppiesar och snäckor ska dö
Visa bifogad fil 10819
Orolig ikväll igen. I har fått brev om möte på migrationsverket den 7e, vi är rädda att dom kommer köra honom till ett deporteringsboende eller vad det kallasfan vad jag hatar den här skiten.
Nu ska jag försöka sova. God natt.
Du har många hundar? Även valpar nuJag vill ha snö,eller kallt eller både och,nu bara vräker regnet ner och med 6st korthåriga bebishundar som ska gå ut,så är det som att vara den enda personalen på dagis där alla ungar ska gå ut iklädda,galonbyxor,regnjacka,stövlar,sydväst och lagom när man få på alla så ska någon kissa
Jag gör inget annat än klär av o på o kör tvättmaskinen,alla mina skor är leriga,byxorna har leriga hundtassar på sig och lerskvätt, jag VILL INTE MER!!!
Ge mig snö,vår,sommar,vad som helst som inte är blött.