Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte åka en sväng till Ica men nu har temperaturen krupit under nollan vilket betyder att blötsnön frusit på bilen. Det har jag inte lust att krångla med.

Jag är jättesugen på semlor men tänker absolut inte gå ut i det här ovädret :down: Fick idén att jag kan slänga ihop kladdkakemuffins istället men har inget socker hemma. Så typiskt, jag är sällan sugen när jag faktiskt har socker hemma :(

Jag är jättesugen på semlor men tänker absolut inte gå ut i det här ovädret :down: Fick idén att jag kan slänga ihop kladdkakemuffins istället men har inget socker hemma. Så typiskt, jag är sällan sugen när jag faktiskt har socker hemma :(

Jag var helt rabiat efter semlor tidigare idag, men tänkte att de inte skulle se ut som semlor när jag kom hem.

Just nu springer jag runt med två ampelliljor och en jamande katt i hälarna. Hon har fått en i en kruka och jag funderar på var sjutton jag ska ställa de andra så hon inte får tag på dem. Just nu står de i ett låst skåp, och ampelliljor må vara tåliga men det klarar de nog inte. :meh: Hon är en sån jäkla klättrare att det är nästan omöjligt att hitta någonstans hon inte kan nå dem.

Idag har jag äntligen sorterat tvätt :banana: inte all tvätt men tillräckligt för tre maskiner. Har inte tvättat på evigheter. :wtf:

Jag har ju lite nu och då peppat för att använda mobilens påminnelser för att komma ihåg saker som säkert många av er suckat över flera gånger.:o
Nyligen pep min mobil till och jag lipade glatt åt den att " Ha ha tack för den, men jag kom ihåg så redan klart!".
Inte utan att jag blir imponerad av mig själv :bow:

Jag var helt rabiat efter semlor tidigare idag, men tänkte att de inte skulle se ut som semlor när jag kom hem.

Just nu springer jag runt med två ampelliljor och en jamande katt i hälarna. Hon har fått en i en kruka och jag funderar på var sjutton jag ska ställa de andra så hon inte får tag på dem. Just nu står de i ett låst skåp, och ampelliljor må vara tåliga men det klarar de nog inte. :meh: Hon är en sån jäkla klättrare att det är nästan omöjligt att hitta någonstans hon inte kan nå dem.
Det är en bra tanke, jag lånar den :up:
Haha :rofl: Nikita kan få ge lite energi och bus till Lilla herrn som sovit hela dagen :p

men jag ar oerhort sugen pa en semla nu:arghh:

Jag med... Det finns en svensk affär typ 20 min härifrån och det känns rätt lockande att gå dit och köpa ett par. Det enda som stoppar mig är att tunnelbanan vid Oxford Circus är fruktansvärt i rusningstrafik och jag saknar tålamod för det just nu.

Sitter och äter kex och funderar på att gå hem, men jag har det rätt trevligt faktiskt. Jag har mina snacks, fin utsikt och får en del gjort.

Knappt ork att kolla tv...
Elände..
Vi som har kris på jobbet liksom..
Men med magsjuka kan man inte jobba.
Förkyld går men inte med magsjuka

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
923
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Septisk artrit