Så söt....Köpt mig en "ny" lampa till köket i huset. Fick den för 200 kr istället för 450Visa bifogad fil 10843
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söt....Köpt mig en "ny" lampa till köket i huset. Fick den för 200 kr istället för 450Visa bifogad fil 10843
Den var ju ännu coolare! Men vad föreställer det? Också månen fast från andra hållet?Jag har inte blivit så glad efter att skrivit i 68 timmar i 3d skrivaren och resultatet blev fantastiskt!
Visa bifogad fil 10844
Månen! Men rätt gjort i skrivarenDen var ju ännu coolare! Men vad föreställer det? Också månen fast från andra hållet?
Jag är jättesugen på semlor men tänker absolut inte gå ut i det här ovädretFick idén att jag kan slänga ihop kladdkakemuffins istället men har inget socker hemma. Så typiskt, jag är sällan sugen när jag faktiskt har socker hemma
![]()
Det är en bra tanke, jag lånar denJag var helt rabiat efter semlor tidigare idag, men tänkte att de inte skulle se ut som semlor när jag kom hem.
Just nu springer jag runt med två ampelliljor och en jamande katt i hälarna. Hon har fått en i en kruka och jag funderar på var sjutton jag ska ställa de andra så hon inte får tag på dem. Just nu står de i ett låst skåp, och ampelliljor må vara tåliga men det klarar de nog inte.Hon är en sån jäkla klättrare att det är nästan omöjligt att hitta någonstans hon inte kan nå dem.
men jag ar oerhort sugen pa en semla nu![]()
Jag med... Det finns en svensk affär typ 20 min härifrån och det känns rätt lockande att gå dit och köpa ett par. Det enda som stoppar mig är att tunnelbanan vid Oxford Circus är fruktansvärt i rusningstrafik och jag saknar tålamod för det just nu.
KramTrött. Jag går och lägger mig.