Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 139
Status
Stängd för vidare inlägg.
Går ut på Buke och möts av denna reklam. Känns en aning missriktad men who knows? Kanske min nya stil? :laugh:

Bifogade filer

• 49898AB6-6FA7-409C-8E15-F0B1D7E49AFF.webp
    49898AB6-6FA7-409C-8E15-F0B1D7E49AFF.webp
    83 KB · Visningar: 69
Äntligen fått tummen ur och skickat in till agria
Får se om man får tillbaka nåt
Ska dricka lite kaffe nu när magen verkar vara på rätt spår igen

Jag erkänner jag är en dålig människa! Jag skyllde alltså på att hunden var dålig i magen OCH slapp lite smidigt att gå ut med klubbkidzen UTAN att framstå som en tråkig tant :angel:
Kaos :rofl:

Påminner mig om när någon i fyllan hade spytt på ryamattan efter en väldigt blöt fest och jag skulle släpa ut den jäveln. Mattan alltså. Mötte husets skvallertant. Jag bara "nej alltså hunden var dålig i magen du vet".

Hahahah stackars djur.

Jag dricker likör och funderar på om jag ska ta min nyköpta semla nu eller om jag ska diska först, har rätt mycket disk... Men det lutar åt att ta det imorgon, då ska jag liks ta golven så kan lika gärna köra ett rejält ryck :p

Jag dricker likör och funderar på om jag ska ta min nyköpta semla nu eller om jag ska diska först, har rätt mycket disk... Men det lutar åt att ta det imorgon, då ska jag liks ta golven så kan lika gärna köra ett rejält ryck :p
Det är kväll nu - man diskar icke på kvällar. Man dricker alkohol och äter något gott - så ät din semla du :d Själv äter jag chokladbit till mitt röda (helt otippat) :o:D Skål :D

Har fyllt på vedförådet inne med hästjazz från Norge i lurarna Too Far Gone .
Verkar som flera fått lite med hö då det ringt tre kobönder som köper allt jag har och helst lite till den här veckan. Han som är min tidigare kund har jag inte sett röken av och han skulle hämta för tre veckor sedan men kom aldrig

Skulle varit hos pv nu. Men han ringde i morse med dansk-röst, dvs hes. Han har inte varit i DK nu. Så anade sjuka. Jepp!
Jag vägrar åka dit ikväll. Han fick penicillin idag.
Är han smittsäker imorgon då eller är det en skröna?
Jag har iiinte tid att bli sjuk igen.

Har ställt timern på kaminen för att det skulle vara varmt när jag kom hem idag. Bara det att min hjärna inte fungerar som den ska, så den hade precis startat när jag kom hem - istället för 3 timmar tidigare. Termometern på den visade 10 grader....
Sitter i soffan under en filt och med en stor kopp varm choklad. Hunden har fått låna lite av filten och katten har intagit plats mellan oss :love:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 025
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
918
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 660
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka