Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 141
Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_8628.webp

Jag som inte varit ute sen 7.30 igår morse blev minst sagt överraskad! Notera V70n där framme som typ inte syns bakom vallen :laugh: jobbhelg väntar:cautious:

Fredag idag!
Full rulle tills nu.
Nu ska jag det lugnt. Kanske kolla på farmen några avsnitt och äta vinägerchips. Första året på säkert tio år jag tänkte följa det. Annars brukar jag ledsna efter en kvart.

Tydligen är det oväder i vissa delar! Här är det jättelugnt.

:banana: Överlistade skrivare eländet på föreningen! :D Synd bara att det tog 5 timmar innan jag gav upp nätverket och åkte och köpte en usb kabel. :angel: Nu är nätverket undanlagt och jag är hemma och väntar på att maten ska bli klar. Fläskytterfilé, potatis och morötter! :d

Är det ett adrenalinlöst jobb så kan det ju passa. Högt adrenalin får jag tillräckligt i vardagen :p
Hade varit skönt att ha ett jobb där det känns som jag är på semester för det är ju allt annat än mot hemmalivet för mig.
Kunna komma undan lite och slappna av även om det är ett jobb :)
Kanske skulle bli bibliotekarie, men det känns lite för tråkigt :p

Kan vara ganska stressigt stundtals, beror på var man jobbar. Men jag kan verkligen rekommendera yrket om man gillar vården men inte vill träffa så mycket patienter! Jag sitter inte i reception längre, tack och lov. :p Skriver journaldiktat, sätter speciella koder s.k. DRG, tar hand om post och remisshantering.

:heart:heart

Det låter ju inte alls ok, kanske går att beställa med posten :idea: :D
Jag var i Sverige i förra veckan och kände mig sugen på att ta med mig ett gäng semlor hem, men min kompis tyckte att det lät smidigare att baka själv. Ja, som att det skulle hända att jag ställer mig och bakar :cautious:
Hahah nä inte ok! Jag tycker att det borde gå, har ju beställt annat livsnödigvändigt från dem tidigare och semlor är ju faktiskt viktigare än något annat, utöver kaffe då. Jag bakar å andra sidan gärna, men jobbar man (minst) 6 dar i veckan och typ fem miljoner timmar så orkar man inte riktigt..

Funderar på att byta Vc, men till vilken? Finns det någon vettig här?:confused:
Ute så snöar det, -2,5
Slösurfar lite. Ska kolla upp lite Vc i stan. Sedan kvällsfika och Talang.
I morgon kommer det en tjej med den pansarmal jag bytte mot min ancitrus. Kanske får lite snäckor sålda också. Har massor nuO_o
Lilla karet verkar må lite bättre nu, inte lika dimmigt och det luktar inte lika mkt som i början av veckan

Jaha, det var roligt så länge det varade. Köpte ett par snygga bleka ametist örhängen i julas. Använde dem första gången i onsdags. Kom hem sent och tog av mig dom när jag satt mig framför datorn. Nu hittar jag a) inte en som försvunnit i det kaos som uppstod när jag desperat fixade med datorn och b) den andra trillade just ur skrinet där jag förvarar örhängen och är också spårlöst försvunnet. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 027
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 894
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
936
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 754
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka