Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var en av dem som var ute och åkte idag. Lastbilen jag mötte på hemvägen åkte inte så mycket. Den hade satt sig i diket med ordentlig slagsida.Traskade till affären pga kris.
Massa folk ute och åkte trots vädret
Var en del sånt ja..Jag var en av dem som var ute och åkte idag. Lastbilen jag mötte på hemvägen åkte inte så mycket. Den hade satt sig i diket med ordentlig slagsida.
Är det ett adrenalinlöst jobb så kan det ju passa. Högt adrenalin får jag tillräckligt i vardagen
Hade varit skönt att ha ett jobb där det känns som jag är på semester för det är ju allt annat än mot hemmalivet för mig.
Kunna komma undan lite och slappna av även om det är ett jobb
Kanske skulle bli bibliotekarie, men det känns lite för tråkigt![]()
Hmmm, jag vet vad det där är för gård. Har varit där och shoppat när dom flyttade dithttps://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-lansta-sala-kommun-lansta-139-13353679
Det är sänkt med nästan 2 miljoner sen det var ute förra gången och den här gången är det bilder från alla husen.Trevliga grannar får man också!
![]()
Jo jag gör ju detMen du fäller väl bara ut vingarna och seglar över snön?![]()
Hahah nä inte ok! Jag tycker att det borde gå, har ju beställt annat livsnödigvändigt från dem tidigare och semlor är ju faktiskt viktigare än något annat, utöver kaffe då. Jag bakar å andra sidan gärna, men jobbar man (minst) 6 dar i veckan och typ fem miljoner timmar så orkar man inte riktigt..heart
Det låter ju inte alls ok, kanske går att beställa med posten![]()
Jag var i Sverige i förra veckan och kände mig sugen på att ta med mig ett gäng semlor hem, men min kompis tyckte att det lät smidigare att baka själv. Ja, som att det skulle hända att jag ställer mig och bakar![]()
Hmmm, jag vet vad det där är för gård. Har varit där och shoppat när dom flyttade dit
Bor du där du? Bra att veta nästa gång jag far förbi, för du har väl kaffe![]()