Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står ju "jakttillbehör" - dom kanske menar jägaren...Går ut på Buke och möts av denna reklam. Känns en aning missriktad men who knows? Kanske min nya stil?![]()
Det står ju "jakttillbehör" - dom kanske menar jägaren...Det är en förtäckt dejtingsida, dom har luskat ut att du bor enbart med hund (och lite kläder...)
![]()
Det står ju "jakttillbehör" - dom kanske menar jägaren...Det är en förtäckt dejtingsida, dom har luskat ut att du bor enbart med hund (och lite kläder...)
![]()
Det är kväll nu - man diskar icke på kvällar. Man dricker alkohol och äter något gott - så ät din semla duJag dricker likör och funderar på om jag ska ta min nyköpta semla nu eller om jag ska diska först, har rätt mycket disk... Men det lutar åt att ta det imorgon, då ska jag liks ta golven så kan lika gärna köra ett rejält ryck![]()
Lite bökigare att ta sig till, men verkar vara bättre. Den "gamla" vc ligger på 10 minuters gångavstånd. Den nya drygt 45 min med bussHar listat mig på en annan vc
Usch då. Kör försiktigt! Jag ska hämta hö på söndag men då bör snöfallet och halkan vara ur vägen (tror jag)...