Vem då? Är det online? (Gissar på det)Snart är det sändning på Astromnomy Cast! med en Apollo 8 Astronaut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem då? Är det online? (Gissar på det)Snart är det sändning på Astromnomy Cast! med en Apollo 8 Astronaut!
Vem då? Är det online? (Gissar på det)
Tack, ska kolla sen
Live om 4 min cirkaTack, ska kolla sen![]()
Satte igång och spontanbakar chokladfrysmuffins!
Här är det också dåligt med hö. Min granne brukar sälja mest till Stockholm men nu är det mer folk även lokalt som behöver, enligt honom har det varit extremt förra sommaren och jag håller verkligen med. Hoppas på en bättre sommar med sol, värme och regn i kombo. Förra sommaren var kall och inte speciellt solig och extremt lite nederbörd.Har fyllt på vedförådet inne med hästjazz från Norge i lurarna Too Far Gone .
Verkar som flera fått lite med hö då det ringt tre kobönder som köper allt jag har och helst lite till den här veckan. Han som är min tidigare kund har jag inte sett röken av och han skulle hämta för tre veckor sedan men kom aldrig
Då kommer rapporten om manicken .Den fungerade inte alls till att börja med innan jag listat ut hur den skulle användas sedan gick det som en dans och snön bara trillade av taket .För det första började jag i fel ände på taket sedan fick jag inte skaftet att sitta kvar då det var utdragbart och jag vred inte fast låsningen tillräckligt men sedan jag flyttat stegen och fått fast rören så var det bara att köra på .Hade nog gått ändå finare om jag haft mer lutning på taket men det var altantak och ett utskott på 4 meter och lika brett som huset över trappen som var det mest akuta
Såg en liknande manick på nätet som var lite annorlunda konstruerad och den fungerar nog ändå bättre
Vi var lite kalla och inte körde av det för tidigt så vi fick faktiskt rätt mycket och vi körde på ordentligt så vi han få det klart rätt fort så det inte blev för sent .Så ibland har man lite turHär är det också dåligt med hö. Min granne brukar sälja mest till Stockholm men nu är det mer folk även lokalt som behöver, enligt honom har det varit extremt förra sommaren och jag håller verkligen med. Hoppas på en bättre sommar med sol, värme och regn i kombo. Förra sommaren var kall och inte speciellt solig och extremt lite nederbörd.
Försöker sova på sjukhuset. Men maskinerna lyser upp hela rummet och sparven låter som en dålig blåsbälg. Försöker att intala mig själv att tänka positivt. Imorgon får jag sova hemma igen