Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mini klarade inte hörseltestet :(
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.

Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redan :crazy: så första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..

Totalt ointresserad
1517491916872558515726976248227.webp
Det är inget roligt längre.

Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.

Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redan :crazy: så första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
:heart

• Gilla
Reactions: MM
Hon fick godkänt på BB.

Håller tummarna att det t.ex är vätska eller något som går att åtgärda!

Åkte hem tidigare från jobbet. Stolen var inte det bästa att sitta på.

Stannade vid affären och handlade tycka-synd-om-mig-själv saker. Te Cola light och en vaniljsemla. :d

Kunde inte låta bli utan köpte även en ny duk till köksbordet. Hela 30;-

Jösses storshoppung :rofl:

Alltså, kan du skicka över en semla hit? Tack!

Hoppas du mår bättre snart :heart

Jag trodde att det skulle vara trevligt att gå ut på lunchen, men ack vad fel man kan ha ibland. Solen räckte inte ner till gatorna och det kändes som att vindarna kom långt norr ifrån, burr!

Hon fick godkänt på BB.

Det räcker med att man hör på ena örat,så du slipper lära dig teckenspråk.

Galet trött, sov knappt inatt. Varit på Kyrkis med barnet, var faktiskt några barn till där trots väglaget.

På vägen hem fastnade jag bakom en bil som pendlade mellan 15-30 och låg i mitten på raksträckorna och i princip stannade vid möte. Visst att 70 inte var lämpligt men 50 räckte gott och väl för en trevlig tur utan onödiga risker.

Det räcker med att man hör på ena örat,så du slipper lära dig teckenspråk.

Riktigt så enkelt funkar det inte. Speciellt inte om annan problematik kan påverka ytterligare. Jag ser inget negativt för hennes del med stödtecken, snarare positivt så hon får en chans att göra sig förstådd. Det är svårt på den fronten så allt för att underlätta, även om jag måste lära oss båda ett nytt språk :heart

Fick sluta tidigare så jag hann med ett tidigare tåg :banana: Ska hämta ut ett paket på posten och sedan hem och äta och direkt till stallet efter det. Skulle vara underbart skönt att komma hem tidigare ikväll :)

Praktiserar du långt hemifrån? Du åkte väl runt en del eller är det samma nu? :)

Riktigt så enkelt funkar det inte. Speciellt inte om annan problematik kan påverka ytterligare. Jag ser inget negativt för hennes del med stödtecken, snarare positivt så hon får en chans att göra sig förstådd. Det är svårt på den fronten så allt för att underlätta, även om jag måste lära oss båda ett nytt språk :heart
Aha! Jag kan lära dig :jävla kanin jävel :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
929
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V