Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Just fått skäll av min kollega..... Han vill inte jag ska hoppa med hästen mer. Måste jag rida så kan jag väl börja med monte istället :rofl:

Vågar man avslöja att skadorna kan vara rätt rejäla där med?

Eller hu7ndutställning. Det vore det bästa säger han :rofl:

Ja ja lilla extra "pappan" på jobbet som oroar sig så.

Pratade nyss i telefon med en chaufför som hade haft problem med missljud från bilen (b-kortslastbil) men ville rapportera att det verkade bra nu. Och sen, när vi småpratade lite så säger han plötsligt, helt lugnt, "oh jävlar, där gick hjulet" :eek: Inte bara punka utan hela fälg och allt hade släppt från axeln, eller om axeln till och med gått av! :eek: Tack och lov hade han hunnit svänga av E4an iaf.

Är galet sugen på semlor men fasiken vet om man ska gå ut. :idea: Eller att semlorna fortfarande är semlor när man kommer hem igen.

Skönt att vara hemma. Men det är så jobbigt att svälja. Vill varken äta eller dricka då.
Börjat titta på Game of thrones via play.

Hemma igen, bedövad upp över öronen - bokstavligt - och ett antal tusenlappar fattigare. Men förhoppningsvis var det här slutet, iallafall tillfälligt :meh:

Datorn fungerar!!! cpu temp är runt 40C :banana:Och, peppar, peppar, så verkar nygamla nätverkskortet fungera. Inga mer 'default gateway is not available' eller 'Ethernet doesn't have a valid IP configuration.'

Massa snö och blåser hårt, men tyvärr tråkig blötsnö och slask på marken. Ska tydligen bli -8 imorgon. Blir intressant. Tandis sa att skolorna runt Hudiksvall har stängt? Någon som vet mer?
Hudiksvall har jag ingen koll på men i Sundsvall är skolorna stängda och det är ju nära så mycket möjligt Hudiksvall också har stängt.

Jag dricker kaffe och äter macka, försöker peppa mig inför bokföringsuppgifterna jag ska plugga idag. Jag känner bara för att krypa ner i sängen och titta på film istället :p

Hemma igen, bedövad upp över öronen - bokstavligt - och ett antal tusenlappar fattigare. Men förhoppningsvis var det här slutet, iallafall tillfälligt :meh:

Datorn fungerar!!! cpu temp är runt 40C :banana:Och, peppar, peppar, så verkar nygamla nätverkskortet fungera. Inga mer 'default gateway is not available' eller 'Ethernet doesn't have a valid IP configuration.'

Massa snö och blåser hårt, men tyvärr tråkig blötsnö och slask på marken. Ska tydligen bli -8 imorgon. Blir intressant. Tandis sa att skolorna runt Hudiksvall har stängt? Någon som vet mer?
Hudik har stängt mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 891
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
929
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V