Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på filmen om Stephen Hawking, på 8an.
Sen ska jag gå upp och känna om det är varmt nog att sova i sovrummet eller om det blir till att ta ner räcket till soffan.

Jag har just kommit hem fran kvalls traning med hundar straxt for 10. I kvall var manen jattelik och blodrod nar den gick upp (jordbavnings mane sa de infodda California borna:crazy:) men sa fort det steg over horisonten sa bleknade den till gult och sedermera till det vanliga vita ljuset. Det var super ljust fran manen (well, considering:p) nar jag korde tillbaka.

Nu har jag just atit en sen middag (slow cookern jobbar bra har i California:cool:) och sitter med ett glas vin. Life is good! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 025
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
918
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 660
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka