Ni semmellängtande exilsvenskar - har ni kollat ikea? De serverar semlor i restaurangen här iaf![]()
Inte vad jag har sett, men det kanske kommer nu när det är säsong? Nästan värt att åka ut bara för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni semmellängtande exilsvenskar - har ni kollat ikea? De serverar semlor i restaurangen här iaf![]()
Här fanns det redan för ett par veckor sedanInte vad jag har sett, men det kanske kommer nu när det är säsong? Nästan värt att åka ut bara för det![]()
![]()
Låter som en spännande manick, ska bli kul och höra vad du tycker om den.Nu har det slutat att snöa och solen skiner .Det skulle inte komma något idag men tydligen tänker vädergudarna varför bryta ett vinnande koncept och är -14 och snålblåser lite .Är inte helt sugen på att åka och skotta taket hos mamma men brorsan hade lånat en ny manick som skulle göra skottandet enkelt .Talar om senare hur manicken har fungerat men tydligen så skottade man av ett tak på 1 timme som tidigare tog 6
Hmm låter det bättre med -12 och 110 cm snöJahapp, minus tre grader och barmark. Inte alls bra ridunderlag![]()
Hmm låter det bättre med -12 och 110 cm snö
Men hörrö. Du är vuxen. Barnen är normalintelligenta. Du har ansvar för ditt liv.Jag måste nog göra det. Men jag tror inte att barnen vet. Men exet borde veta men hon bry sig inte.
Instämmer. Vet inte ännu hur jag ska lösa det idagJahapp, minus tre grader och barmark. Inte alls bra ridunderlag![]()
Instämmer. Vet inte ännu hur jag ska lösa det idag![]()
Jag men det räcker med att de kommer in med ytterklädena. de duschar ganska direkt för det sitter över allt. men hon ger de inte tillräckligt med ombyten. Med min csn inkomst är det lite dyrt att hålla de med kläder här också. betalar redan 1750:- till henne genom föräkingskassan och hon får en hel del pengar därifrån.Men hörrö. Du är vuxen. Barnen är normalintelligenta. Du har ansvar för ditt liv.
Prata med barnen - lägg det inte på exet.
De kan gott byta kläder.![]()