Vad hade ni krävt för ersättning?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linnea 82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 874
Sv: Vad hade ni krävt för ersättning?

Whirlie skrev:
Sedan undrar jag om det inte finns angivet någonstans i lagen om att lånade saker ska återlämnas i befintligt skick?

Detta ska stå i lagboken om jag minns något av min juridikkurs :p

FadeAway skrev:
Jag tycker knappast du uppvisar vare sig hyffs eller vett i denna tråden. Hur jag själv hade gjort har jag inte tagit upp och anser inte heller vara relevant vare sig för tråden eller för dig att engagera sig i. :smirk:
Hhhmmm var detta menat till mig?Saken var ju den att anledningen till att jag skrev var att jag ville veta just vad ni andra hade gjort

Nej detta var riktat till smaland. Om du kikar i högra hörnet så står det vem svaret var riktat till :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 984
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan I mitt stall står ett av en familj, nyinköpt halvblod. Enligt reklamen var hästen inte så utbildad, därför billig. Den hade i princip... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 121
Senast: Tennessee
·
Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och... 2
Svar
35
· Visningar
5 291
Senast: Inglorion
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 896
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka