Vad händer i augusti?

Vad är du intresserad av?
Jag är liksom öppen för förslag. Medeltidsvecka mm är dock inte min grej. Inte jazzfestivaler eller så heller. Men jag gillar konserter. Och jag gillar hästar. :) Nä, men jag gillar ju en massa grejer. Häromdagen föreslog en tjej jag känner att vi skulle åka på alla mc-träffar som finns i augusti och det kanske vi inte orkar med, men någon kan vi ju hinna med. :)

Vill någon bara träffas och hänga är jag game på det också. :D
 
Synd att förhållandet tog slut men låter ändå härligt med så mycket fri tid utan planer på ☺️💕

Funderar på en resa in till Malmöfestivalen, mest för å äta 😁👌 är alldeles för mkt folk för att jag ska orka något seriöst, men mat måste vi ju ändå ha ^^

Badstränder, kan bara tala för egen del men känns som från Bohuslän ner till Skåne runt tippen i Falsterbo och vidare till Ystad har du fina badstränder hela vägen och kan i stor sett stoppa var som helst och ha ett trevligt ställe att plaska på.

Känns lite samma med städer och festival, att man kan välja valfri stad/by och att där säkert är någon liten festival lr annat på gång, verkar som nästan alla ställen har nått iaf. Även om jag själv skyr folk och trängsel är det kul med sommar och liv ute i gatorna.

Om du dricker vin har Skåne några trevliga vingårdar, sen är Mölle och området runt där väldigt fint. Vandra på Skåneleden etc.

Jag själv, om jag haft så mycket tid och inga planer, hade gärna åkt till någon nationalpark och tältat + paddlat kanot.
 
Jag kom på att marindagarna äger rum i Karlskrona i Augusti. Hade själv velat gå men är upptagen på annat håll.
Kan rekommendera dom, för mig de hade öppet vissa sektioner på marinbasen som man normalt inte kommer in på och visar upp diverse marinfartyg.
Marinens dag som är den 13 augusti kommer i år inte att vara inne på Marinens område utan utanför av säkerhetsskäl men det är fullspäckat program i år då Marinen fyller 500 år
https://www.forsvarsmakten.se/sv/ak...arinen500/hamnbesok-och-evenemang/marindagen/
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 933
Senast: bobbbo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 277
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 729
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 765
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp