Bukefalos 28 år!

vad har hänt (inloggning)??

panzy

Trådstartare
tidigare har jag alltid varit konstant inloggad på buke, alltså inte behövt logga in när jagg startat datorn osv utan det har varit så automatiskt.. Men nu måste jag helt plötsligt logga in igen :confused: utan att jag vad jag vet ändrat någon inställning...

Går det att ändra tillbaka så jag alltid är inloggad??
 
Sv: vad har hänt (inloggning)??

Så brukar jag också ha det, men ibland om jag inte har varit inne på en tid så måste jag logga in själv igen. Det kanske har någonting med det att göra. Du behöver bara klicka på kom ihåg mig när du loggar in så är du ihågkommen igen:)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Enya
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 954
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 655
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp