Vad har jag nu lyckats med?!

Isituss

Trådstartare
1. Va ute med en kompis i helgen tillsammans med hennes pojkvän. På natten körde pojkvännens lillebror hem oss. Jag, full och allmänt dryg, envisades med att tjata om att han skulle hos mig. Han gjorde inte det. Där emot så kom han till mig kvällen efter och vi hade jättemysigt ihop. Två dagar senare kom han hem till mig igen. Vi hade sex men pratade också lite om vad vi höll på med egentligen. Båda konstaterade att vi inte var intresserade av något seriöst, bara en vän att ligga med:D Dock får jag inte lov att berätta att vi ses för NÅGON, för att han inte vill att hans bror ska veta det. Han kände att det inte var så bra att ligga med sin brors flickväns vän...

2. Killen jag träffade lite i höstas, som vi aldrig "avslutade" vad vi nu hade utan bara slutade ses, hörde när jag sa till mamma att kille nr1 kanske skulle komma hem till mig. Han frågade direkt vem det var och sa sen att han skulle hem och gråtrunka. Mitt ansiktsuttryck -->:eek: I vilket fall, dagen efter hörde han av sig och frågade om jag ville ligga. Svarade med att skicka en bild på min katt och kommentaren "Har ju min pussy här, vad mer behövs?;)" Bitchigt, jag vet! Men jag blev rätt trött på snubben:meh: Trots det är jag lite tjurig på mig själv för att jag har stängt den dörren nu.

3. Trots mina ovanstående "relationer" så är jag kär i en kille i min klass. :banghead: Vi klickar jäkligt bra när vi ses i skolan, men han är så svår att läsa av. Han har väldigt många nära tjejkompisar, och beter sig väldigt flörtigt mot alla har jag fått en känsla av, vilket gör att jag inte vet hur jag ska tolka honom. och jag bli galen!:arghh:

Nu till mitt problem. Kille nr 1 skrev till mig att det var "bud att komma" till mig, eftersom jag är ensam hemma. Svarade att det bra var för honom att komma. Detta var för 3 h sen och jag har inte hört något sen dess. Av någon anledning gör detta mig väääldigt ledsen. Är ju ensam hemma, och ouppmärksamheten har liksom blivit jobbig. Varför reagerar jag såhär? Egentligen är det ju snubbe nr 3 jag vill ha, och ändå är jag upprörd över nr1 och irriterad på mig själv över nr2.

Kanske är det bara tristessen över att jag är ensam hemma som gör detta? Jag borde kanske bara gå och lägga mig och hoppas på att jag är gladare imorgon? Situationen är ju inte så jävla komplicerad egentligen, men ändå blir jag helt... Jag vet inte ens vad:nailbiting::wtf:
 
Sv: Vad har jag nu lyckats med?!

// hungrig, hormonell och trött tjej som inte riktigt förstår själv vad jag vill få ut av posten :D
 
Sv: Vad har jag nu lyckats med?!

Jag skulle dumpat 1 o 2 o avvaktat/legat lågt med nr 3! Ingen känns väl direkt som ngt att hänga i granen. Jobbigt att hålla ngt hemligt känner jag!
 
Sv: Vad har jag nu lyckats med?!

Ja, innerst inne vet jag ju det. Men det hjälper dessvärre inte här och nu. Har så himla svårt att skaka av mig känslan av att bli dissad, rejält, trots att jag inte har blivit det. :o
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 737
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 881
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 963
Senast: Hermelin
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp