Vad har ni gjort idag?

Hittils har jag:
- Tagit en löprunda på 45min.
- Bokat tvättid

och nu är det plugg som ska gälla resten av dagen. Eventuellt lite städ... och diskande.

Jag gick upp halv 10, cyklade med hunden för att köpa en flaska vin till svärfar som fyller år (lämnar aldrig hunden utanför men hade stenkoll genom stora glasfönster så såg henne hela tiden), väl hemma gjorde jag pannacotta och drömrulltårta till firandet av svärfar ikväll, slängde i mig "frukost" kl 13 som var gårdagens middag, rensat kattlådorna och nu måste jag snabba mig till stallet!! Stress!

Liknande trådar

Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 075
Senast: MiaMia
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 564
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka