Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag självscannar för att ingen ska veta vad jag köper. Jag skulle skämmas ihjäl om någon visste vad som låg i min kasse. En gång fick jag avstämning och skyllde på att vi skulle ha kalas.. För mig själv i alla fall så ren lögn var det ju inte.
Vad är det du skäms för? Vad är det du handlar som är så att du tror att folk kommer att klanka ner dig? Bara nyfiken!
Eller typ morötter & äpplen till hästen också en pizza och Redbull till mig!![]()
Ett par (?) som köpte 1 kundvagn m. Billy's pizzor och 1 m.Gorby's piroger...och en bal toapapper![]()
*kl*
Det mest annorlunda jag har sett på sistonde var en kvinna framför mig som typiskt handlade till storfamilj med mycket mjölk och fil och sånt, och så låg där några färdigrätter också (typisk ensamståendemat för mig). Men det kan ju ha varit reservmat för hungriga barn också![]()
Förra veckan hamnade jag bakom en familj, far, mor och dotter alla tre i 130kilosklassen. Dom köpte 45 Dafgård färdigrätter (extrapris) 18st 2liters Cola , cirka 10 påsar chips i olika smaker samt 1 liter laktosfri mjölk. Har sedan dess undrat vad dom skulle ha den laktosfria mjölken till......![]()
Det där är rätt kul. Jag tänkte på det när vi hade stall. Många var väldigt noggranna med hästens foderstat. Sin egen foderstat däremot ..![]()
Sådär knasigt handlar jag också. Sonen KRÄVER tre lagade mål mat per dag. Jag lagar mat en gång. Från grunden så massor med kött grönsaker och rotfrukter och hela fiskar och annat liksom präktigt. På det så 5 färdigrätter fulla med transfetter och e nummer. Sen toppar jag med en påse billy och en med gorby som mest är fika till hans vänner.Jag gissar att det var i tiden vid Kristi Himmelsfärd? Isf sätter jag en peng på att det var till Birdie
*kl*
Det mest annorlunda jag har sett på sistonde var en kvinna framför mig som typiskt handlade till storfamilj med mycket mjölk och fil och sånt, och så låg där några färdigrätter också (typisk ensamståendemat för mig). Men det kan ju ha varit reservmat för hungriga barn också![]()