Sv: Vad har ni sett folk handla?
Nu undrar jag verkligen vad ni höll på med
Nu undrar jag verkligen vad ni höll på med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går utmärkt att gömma saker i t ex i en schampoflaska om lägger dom i en kondom
Tyvärr inte roligare än så.
Rolig tråd!
Och appropå handling i största allmänhet och vem som handlar vad. När jag handlar så är det ofta halva kundkorgen med frukt och grönsaker, fullkornsprodukter, lågsockervarianter. När min sambo handlar är det halva korgen (minst) med kakor, kex, choklad, glass osv. Ibland kan han handla en extra vända, trots att jag har handlat allt vi behöver, bara för att det råkar vara extrapris på godis. Han är lång och smal, och jag är hyffsat lång och bredhöftad. Så där känns det lite tvärt om.
Vad hade kondomerna med tentan och göra? Var din lärare manlig?![]()
Men snälla, kondomerna var givetvis för tentafesten![]()
/Karlsson, med MÅNGA år i Uppsala...
Angående kondomers annorlunda användningsområde så vet jag ett. I den grå forntiden användes kondomer ibland som vattenskydd på kameror, för att skydda motordrivern från att få fukt i sig. Motorn satt som ett litet handtag utanpå kameran och där drog man en kondom över. Jag höll på att dö av skam när jag köpte kondom för detta ändamål första gången.
KL
Idag såg jag en man i uppskattningsvis 35-40 års åldern som köpte 5 kg choklad...I 100 gr förpackningar och en 5 l dunk med matolja![]()
Undrar vad han skulle med det till?![]()
Jag kan inte låta bli att fundera på varför det är pinsamt att köpa kondomer eller bindor? Jag har tyckt det en gång i tiden, men den känslan har försvunnit, kanske för att jag fick barnen och inte kunde dölja mer att jag aaaaalllldddrrriiiggg haft sex![]()
Jag var inte så gammal då. Och hade inte haft sex...