Vad heter boken?? "Ofelias valpar"

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 614
P

prallan

Jag minns en barnbok med fotografier om en boxertik som hette Ofelia och när hon skulle ha valpar. Jag lyckas inte googla fram den nu när jag vill visa min dotter :( Är det någon som vet vilken bok jag menar och vad det heter egentligen??

Det låter inte riktigt som rätt grej, men om du söker på Bokbörsen efter titeln Vi väntar valpar så finns ett sånt häfte från SKK med boxervalpar på framsidan.

Edit: öh, boxervalpar tror jag...

Det ser ut som den! Men jag vill minnas den inbunden och med svartvita bilder, hmmm

Det låter inte riktigt som rätt grej, men om du söker på Bokbörsen efter titeln Vi väntar valpar så finns ett sånt häfte från SKK med boxervalpar på framsidan.

Edit: öh, boxervalpar tror jag...
Har beställt den iaf :D tack! :bow:

Är det ingen som kan känna igen boken jag är ute efter? :( Det var inte häftet, det har kommit. Utan en inbunden bok med svartvita bilder. Kan @ullo kanske flytta tråden till Hund?

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: saltakatten
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 517
Senast: movi
·
Kultur Jag efterlyser titeln på en bok som jag läste för kanske 10 år sen typ. Det är en svensk författare. Handlade om en tjej som bodde...
Svar
4
· Visningar
910
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 322
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka