Vad heter din bil?

Min bil heter Stig. :D Vi har fem bilar i familjen, varav två dessutom är Saabar (med samma färg dessutom), så det var smidigare att ha ett namn på den. :angel:

Annars har jag inte gett några namn till "döda ting" på det sättet, mer än när vi var små och låtsades att cyklarna var hästar. Min hette Nova, för det stod det på ramen.
 
Nuvarande bilen heter Gråsuggan(förkortas till Suggan) pga färgen, regbokstäverna och att hon är lite som en betongsugga. Inte så kul men jäkligt stabil. :love:
 
Min bil heter Stig. :D Vi har fem bilar i familjen, varav två dessutom är Saabar (med samma färg dessutom), så det var smidigare att ha ett namn på den. :angel:

Annars har jag inte gett några namn till "döda ting" på det sättet, mer än när vi var små och låtsades att cyklarna var hästar. Min hette Nova, för det stod det på ramen.
Just det!
Det gjorde vi med- lekte att cykeln var häst, men jag döpte efter favorithästarna
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
362
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 815
Senast: TinyWiny
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp