Vad heter kakorna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ishtar

Trådstartare
...som är så goda i milkshake? Amerikanska, ligger i folie=lite mjuka, nästan svarta är kakorna som är fyllda med vaniljkräm. Kakorna smakar mintchoklad.

hjääälp

Sv: Vad heter kakorna?

Oj tänkte lägga in under Senior, men det går säkert bra här också!
:)

låter gott iaf :d
kan tyvärr inte hjälpa dig men nu vill jag också veta :D

domino? är det första jag kommer å tänka på iaf;) eller pja domino heter dom i finland iaf...här hemma vete tusan om jag ens sett såna:confused:

haha.... :smirk: NÄÄÄÄÄÄ!
Det är alltså som en ballerina typ, fast inte ett hål.
Två mörkbruna, nästan svarta, kakor som smakar lite mintigt fyllta med lite vit smet. Det är såna som finns i Finland precis som nån annan här skrev, men de Amerikanska är mer kända! Finns att köpa i "america-hyllan" på stora mataffärer. Finns milkshake-recept med såna här i men jag hittar inte...

Åhhh... världens godaste att doppa i mjölk också! Närmsta affär med amerikanskt sortiment har slutat sälja dem så jag har abstinens!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 699
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 145
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 781
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?