Bukefalos 28 år!

Vad heter vaccinet för botulism?

R

rare

Ja, som rubriken lyder:Vad heter vaccinet för botulism?

Står botox i passet, ska ringa vet på måndag då vi ändå ska dit på tisdag i ett annat ärende och tänkte passa på att uppdatera det vaccinet då. Men säger man verkligen att man vill ha en botoxspruta också?!:o:D
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

Nja, men veterinären får sig kanske ett gott skratt :D
Gör det inte krångligare än nödvändigt utan be om en spruta med botulism vaccin.
Har för mig att det står Botvac på min men jag har givetvis inte intyget här så att jag kan kolla.
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

har för mig att det står botvac på min med...


så TS fråga inte efter botox. då kanske du får fel :crazy:
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

Botvax B heter det. Men säg botulismvaccin du, det finns bara ett i Sverige så du får rätt direkt =)
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

hihi ok:) Undra varför min förra vet skrivit botox hela tiden tro...
Men då kör på botulismvaccin då:D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 625
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 478
Senast: Takire
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 535
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp