Bukefalos 28 år!

Vad heter vaccinet för botulism?

R

rare

Ja, som rubriken lyder:Vad heter vaccinet för botulism?

Står botox i passet, ska ringa vet på måndag då vi ändå ska dit på tisdag i ett annat ärende och tänkte passa på att uppdatera det vaccinet då. Men säger man verkligen att man vill ha en botoxspruta också?!:o:D
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

Nja, men veterinären får sig kanske ett gott skratt :D
Gör det inte krångligare än nödvändigt utan be om en spruta med botulism vaccin.
Har för mig att det står Botvac på min men jag har givetvis inte intyget här så att jag kan kolla.
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

har för mig att det står botvac på min med...


så TS fråga inte efter botox. då kanske du får fel :crazy:
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

Botvax B heter det. Men säg botulismvaccin du, det finns bara ett i Sverige så du får rätt direkt =)
 
Sv: Vad heter vaccinet för botulism?

hihi ok:) Undra varför min förra vet skrivit botox hela tiden tro...
Men då kör på botulismvaccin då:D
 

Liknande trådar

Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 292
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 342
Senast: Fetaost
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
844
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 342
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp