S

simora88

dom svenska grand national vinnarna under 1970 talet?
vart kan man forska vidare på dem?
 
okej...

vilket år va Golden Days med? (vet ej om han heter så för han kallades typ "goldi" :crazy:
 
Snälla skriv ut det på denna sidan sedan, jag är också jättenyfiken på att veta. Känner en häst som tydligen ska ha vunnit 2 år men jag vet inte till om det är sanning eller bara prat.

/Shayd
 
Har du tänkt på att vi har nästan samma användar namn. Det är bara D & Y som är omkastat. För att gå ifrån ämnet lite sådar.
 
Svenskt Grand National reds första gången 1971, här är resultaten

1971-Officer Kelly
1972-Hilbirio
1973-Hilbirio
1974-Rodan
1975-Rodan
1976-Czahar
1977-Cartwright
1978-Star Cross
1979-Plener
1980-Marsz Marz
1981-Dostojnik

Vill du veta fler får du höra av dig, så kanske jag kan få fram dom.
 
Har också sett det men jag är inte lika aktiv som du=)

Sedan var det visst så att jag (eller den som berättade det för mig) blandat ihop Grand National och Badminton hur man nu kan blanda ihop olika sporter *harkel* så det var som sagt Badminton jag menat=)

Tack i alla fall!

//Shayd
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Strömsholmshästen Mutadaffeq skrev historia när Svenskt Grand National avgjordes i lördags vid Strömsholms slott. En seger som...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Gunnar
·
Mat Så börjar det äntligen dra ihop sig och det är dags för årets höjdpunkt på Strömsholm och Österängarna - Svenskt Grand National. :bump...
2
Svar
20
· Visningar
895
Senast: Kilauea
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 679
  • Artikel
Hästnyheter Fyra svenska ekipage gick vidare till winning round i Falsterbo Grand Prix. Bäst av dem var Rolf-Göran Bengtsson som slutade sexa...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp