Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså.... Hur dum i huvudet får man vara?

Så trött som jag är går jag in och beställer och BETALAR! för Falsterbobiljetter för FEL dag!

Råkade ta fredagen men det skulle ju vara lördagen :banghead::banghead::banghead:

Köpt billjetter för lördag och väntar på att de ska öppna. Självklart tog jag inte avbeställningsskyddet så poff! Troligtvis har jag just kastat 780,- i sjön....
 
Tröttare än tröttast. Ska strax somna om en stund till om det går. Idag ska vi städa bubbelpoolen, vilket inkluderar att tömma den. Ska försöka göra något vettigt på hästryggen dessutom. Vete tusan vad det skulle vara förstås O_o
 
Alltså.... Hur dum i huvudet får man vara?

Så trött som jag är går jag in och beställer och BETALAR! för Falsterbobiljetter för FEL dag!

Råkade ta fredagen men det skulle ju vara lördagen :banghead::banghead::banghead:

Köpt billjetter för lördag och väntar på att de ska öppna. Självklart tog jag inte avbeställningsskyddet så poff! Troligtvis har jag just kastat 780,- i sjön....
Gäller inte distansavtalslagen? Borde den göra.
 
Kom till jobbet för en liten stund sedan. Varit förbi stallet och plockat av regntäcket, och sen fick jag göra ytterligare ett stopp när det plötsligt står ett får(!) mitt på vägen. Stackarn hade hamnat på fel sida staketet och var mycket upprörd. Till slut kom i alla fall en ägare och tog över...
 
På min telefonsvarare brukar vården lämna meddelande dock inte med någon information om vad saken handlar om såklart, men vem som ringt och varifrån, en del lämnar yrkestitel och andra inte.
Folk som inte gör de får ringa onödigt många gånger och uppta sin tid innan jag snällt informerar om att det finns en telefonsvarare för att den ska användas, gäller alla som ringer från dolt nummer.
 
Har gungat rejält hela helgen där vi låg med båten (normalt vägrar jag ligga så men är det midsommar så är det) Så ídag gungar det även sittandes vid skrivbordet :wtf:
Hunden som har lekt med andra hundar hela helgen orkade knappt gå upp när vi skulle åka till jobbet. I vanliga fall springer han ut på gräsmattan och ska leka innan vi kan gå till bilen. Idag lunkade han raka vägen mot grinden :D
Nu ligger han och snarkar här intill, funderar starkt på att lägga mig bredvid.
 
Äter lite frukost. Snart dags att bege sig hem. Ska gräva upp några rovor vita smultron också, ska försöka odla dom på balkongen :)
 
På min telefonsvarare brukar vården lämna meddelande dock inte med någon information om vad saken handlar om såklart, men vem som ringt och varifrån, en del lämnar yrkestitel och andra inte.
Folk som inte gör de får ringa onödigt många gånger och uppta sin tid innan jag snällt informerar om att det finns en telefonsvarare för att den ska användas, gäller alla som ringer från dolt nummer.
Tandläkaren ringde faktiskt inte från dolt nummer senast
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 986
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 427
Senast: cewe
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 857
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 495
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp