Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hostar och har ont i halsen och bröstet.
Har fasiken inte tid att vara sjuk.
Nåt tips mot halsen och det?
Tänkte inte gå till läkare riktigt än
 
Äter frukost och regnet står som spön i backen just nu... Regnet är välbehövligt men efter snart hela juni utan ett dopp längtar jag efter badväder! :). Men med tanke på att Bråvalla festivalen stundar i vår stad och vädret alltid är regnigt då så är inte oddsen så värst höga... :meh:
 
Försöker jobba men det är jättekaos med en grej som vi knappt kan lösa, samtidigt som resten är typ helt dött... Svårt att hålla motivationen uppe då :meh:
 
Jag kom till min bokade tid en gång bara för att veta att den var inställd. De hade försökt ringa men jag jobbade och hade inte min mobil med mig, och tydligen fick de inte lämna meddelanden. Varför risken nu skulle vara större att någon lyssnar av mina meddelanden än svarar i min mobil. Sjukt irriterande för mig i alla fall som fick lägga en timme på ingenting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 164
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 600
Senast: cewe
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 209
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 822
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lastnät till bil
  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp