Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fixat stall och ridit på morgonen. Försökte jobba vidare med det jag fick i läxa igår på träningen. Gick sådär. Jag har träningsvärk på mysko ställen och min lilla bruna verkar också känna av sin kropp idag. Vi får vila oss i form tills imorgon. Då blir det bommar :sneaky:
 
Trollar med knäna och försöker lösa situationen på jobbet. En kollega sjukskriven och en på semester gör att vi får prioritera om lite. :meh:
 
Har hunnit plåta produktbilder till en designer, haft vin-brunch...

13267358_261521630868639_1061844070_n.jpg


Borde kanske börja kliva upp tidigt på morgonen mer frekvent. Man hinner ju sjukt mkt!
Nu ska jag dra på mig bikinin och lägga mig i parken. Ska ta en tur och köpa sushi på vägen dit :d
 
Ätit pastasallad med kyckling till lunch. Idag blir det inte många knop, dels trött efter helgen, dels pga värmen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
41 42 43
Svar
847
· Visningar
24 320
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 312
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 594
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp