Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 376
Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorgon ska jag jobba i Malmbäck och Vaggeryd så jag antar att det är dags för sängen.
Min kompis som skulle kommit hit i helgen åkte ambulans inatt. Hon har en urinvägsinfektion som gått upp i njurarna så att hon kissar blod. Då verkar det dumt att köra knappt 50 mil enkel resa.
Natti tråden!

Imorgon ska jag gå till affären och handla lite fikabröd tills ❤ kommer på fredag.
Längtar så gahh.
Men den där jäkla mensen lyser med sin frånvaro. :meh:

Jag tycker Slotts ska sluta späda ut sina produkter så mycket, sprutade högt & lågt.

Eftersom att ett visst tidigare inlägg tydligen fick ett gäng här inne att reagera så bör jag nog gömma mig nu gissar jag på.

Min systerdotter fyllde 12 år idag.
Träningsvärk i axlar/skulderblad.
Syrran har ofrivilligt blivit med katt.
Systerson ska sövas ned en sväng för undersökning på fredag.

Vidrig dag, :wtf::turd:hela em-kvällen spenderades på kliniken då syrrans häst skadat sig rejält:(. Dvs stor fläkskada över hela skenbenet fram samt mindre sår på övriga ben. Som tur var inga senor eller andra ligament skadade. Har nu fått benet sytt med 15 stygn samt boxvila i 15 dagar. Det innebär att min häst måste stå inne med och han har redan spader:nailbiting:

Vidrig dag, :wtf::turd:hela em-kvällen spenderades på kliniken då syrrans häst skadat sig rejält:(. Dvs stor fläkskada över hela skenbenet fram samt mindre sår på övriga ben. Som tur var inga senor eller andra ligament skadade. Har nu fått benet sytt med 15 stygn samt boxvila i 15 dagar. Det innebär att min häst måste stå inne med och han har redan spader:nailbiting:
Fyyy

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
930
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
277
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 381
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
375
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att bemöta en ledsen/upprörd främling
  • Lekstuga
  • Hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur