Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 376
Status
Stängd för vidare inlägg.
för att det är jobbvecka men jag är hemma å är sjuk på grund av min vrickade fot, ska vara hemma nu natten mellan tisdag och onsdag med men sen jobb igen på onsdag kväll. Jobbar 21-07 så vill hålla rätt tider så att säga även nu när jag är hemma och är sjuk :)

Aha! Jag har missat att du jobbar natt! :D

Sitter och funderar på om jag i panik måste byta alla lösenord efter att ha sett SVT:s avslöjande om hur många konton som är läckta och hur lätt det är att knäcka ett lösenord :nailbiting:. Jag som trivdes så bra i mitt lilla hörn av förnekelse :cry:

Men kära nån! Du som har trivts så bra på din arbetsplats! Att folk inte kan bete sig som vuxna människor!
Hoppas det blir bra för dig snart!
Hoppas detsamma.
Ledningen vill att det inte är jag som flyttar på mig men jag vägrar namnge för jag ser en överhängande risk att det blir "Stina säger att Pelle är dum" av alltihop ifall vi ska sitta i samtal tillsammans. Ledningen är också fullt klara med att det som hänt är totalt oacceptabelt. DET känns skönt. Jag har stöd och uppbackning.
Att byta kontor kommer att innebära en hel del ekonomiskt avbräck och praktiska problem men jag ser ingen annan lösning.

Hoppas detsamma.
Ledningen vill att det inte är jag som flyttar på mig men jag vägrar namnge för jag ser en överhängande risk att det blir "Stina säger att Pelle är dum" av alltihop ifall vi ska sitta i samtal tillsammans. Ledningen är också fullt klara med att det som hänt är totalt oacceptabelt. DET känns skönt. Jag har stöd och uppbackning.
Att byta kontor kommer att innebära en hel del ekonomiskt avbräck och praktiska problem men jag ser ingen annan lösning.

Men fy vad tråkigt :( Hoppas det blir bättre och du kan komma tillbaka dit.

@tanten fruktansvärt jobbig sits sånt där. Skönt att det kommer till en lösning även om jag kanske kan tycka att den andre personen borde flytta på sig men det är lätt att stå utanför och ha åsikter. Styrkekram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
881
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
274
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 305
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka