Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har det varit fullt upp hela veckan.. Sklnt med fredag nu, och en inte allt för stressig jobbdag :)

Igårkväll hade jag köpt en extra ridlektion så skulle rida både min vanliga tid och en timma senare :) Hae känts lite svajigt det senaste, men fick en klippa i hoppningen på första lektionen så fick till riktigt bra språng! Och på andra lektionen fick jag turbohästen (som jag verkligen gillar, men som ofta överhoppar nått vansinnigt :eek: ). Tog det väldigt lugnt med henne och fick bra känsla i nästan alla språng, kul! :D

Alltså jag blir så himla trött på vilket jävla skit folk delar på Facebook. Idag fick jag "äran" att läsa att det är så förjävligt att invandrare får så mycket i barnbidrag och flerbarnsbidrag att dom behöver ju inte jobba. och för en vanlig jävla svennebanan är det ju så synd om som måste jobba för att parasiterna ska kunna gå hemma med alla jävla bidrag :banghead: Att dessa svennebananer har precis lika mycket rätt till lika mycket barnbidrag och flerbarnstillägg som dom nya svenska medborgare verkar gå dom flesta förbi :meh::banghead:

Håller tummar för dina mamma @Philosophia Det är jobbigt när man inte kan göra något mer än vänta.

Själv kör jag en seriemaraton med Bones, och blir lite full i skratt när jag kommer på att Booth ex och mamma till hans son är samma skådespelare som Arizona i Greys Anatomy. Så roligt har jag! :D

Sen ska jag påbörja storstädning av huset, vi har kört "räddningsstädning" alldeles för länge nu och nu måste vi ta tag i det, lämpligt nog veckan jag ska plugga till tenta. Men å andra sidan så är tentan som seminarierna så borde det inte vara något problem.

Väldigt skönt att vara ledig. Har satt sig nån märklig förkylning. Som bidrar till att det slagit lock på ena örat:grin:

Jag har tappat bort min jobbmobil. Den är helt puts väck.

Den är dock garanterat hemma eftersom jag såg den senast igår kväll före läggdags och jag har inte varit utanför huset sedan dess. Nu har jag letar på alla möjliga och omöjliga ställen utan framgång. Det går inte att ringa till den heller. Batteriet kan vara slut men problemet kan också vara dålig täckning. Signalerna gick dock fram så det är lite märkligt.

Okej, jag är inte arg på er men jag har en seriös och viktig fråga nu. VEM HAR KIDNAPPAT MIN SNICKARE? LÄMNA TILLBAKS HEN GENAST! BADRUMMET ÄR JU NÄÄÄÄÄSTAN FÄRDIGT OCH JAG HAR EN DUSCH! Som sagt jag är inte arg, jag är bara lite besviken. Tredje dagen ni har kidnappat hen nu. :D:devil::angel:

Jag har varit duktig och axeln uppförde sig väldigt bra idag! :up: Tyvärr innebär det att jag inte får träffa snyggkiron på en månad nu... :down::(

Sitter i Malmbäck och agerar blockpost. Sen bär det av till Vaggeryd för att jobba där några timmar.

Idag är det en vecka sen Rune gick bort :cry:, fan vad tiden springer iväg.

Har precis varit på provfilmning. Med en kamera uppkörd i fejset har jag fått gestalta olika sinnesstämningar utan ord dvs med ansiktsuttryck och subtilt kroppsspråk. Folk fattar inte hur svårt det är! Det är tusen ggr lättare om man har repliker, rörelser och inte minst ngn att agera mot.
Men det gick faktiskt rätt bra. Jag är ändå skeptisk eftersom övriga i väntrummet var just i 45-års åldern (som karaktären enligt manus) :cautious:

Stryker och tittar på NCIs LA, egentligen avskyr jag att stryka och det kan förklara varför strykhögen nu håller på att explodera... Men för att få in allt där det ska vara så behövs det strykas, det tar liksom mindre plats då, så juldukar och annat krafs står på schema en stund framöver. Sen ska jag åka och handla och hämta ut skaldjurskassen jag beställde till oss. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka