Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, jag är inte arg på er men jag har en seriös och viktig fråga nu. VEM HAR KIDNAPPAT MIN SNICKARE? LÄMNA TILLBAKS HEN GENAST! BADRUMMET ÄR JU NÄÄÄÄÄSTAN FÄRDIGT OCH JAG HAR EN DUSCH! Som sagt jag är inte arg, jag är bara lite besviken. Tredje dagen ni har kidnappat hen nu. :D:devil::angel:

Hantverkare behöver inte vara kidnappade för att försvinna. De är hantverkare :meh:

Sitter och jobbar hemma, katt sover i godan ro i solen på fönsterbrädan. Men konstigt väder, sol, men halv storm känns det som. Har varit så i flera dagar nu. Inte ens roligt att gå ut när man blir nästan dubbelvikt av blåsten. :confused: :mad:

Snart bara en timme kvar på mardrömsavdelningen. Jobbar dessutom med en seg vikarie som tog en timme på sig att städa och bädda rent en "lägenhet" (alltså typ 15 kvm), medan jag fick arbeta röven av mig. Denne fördrev sedan lite tid i förrådet med att snurra på en penna... var där inne så still och så länge att det automatiska ljuset slocknade...

Snart bara en timme kvar på mardrömsavdelningen. Jobbar dessutom med en seg vikarie som tog en timme på sig att städa och bädda rent en "lägenhet" (alltså typ 15 kvm), medan jag fick arbeta röven av mig. Denne fördrev sedan lite tid i förrådet med att snurra på en penna... var där inne så still och så länge att det automatiska ljuset slocknade...
Herregud, hoppas att ni har andra vikarier att plocka in en annan gång.

Slutar jobba snart. Sen ska jag hem, kolla till hästarna, ta ett bad och till slut krypa ner i soffan för att titta på tv och äta chips m dip. Känns precis lagom idag.

Börjar stänga ner datorn och låsa. Idag vill jag åka härifrån prick 16:00

Fortfarande ont i magen :mad: och alllmänt trött. Åka till stallet, rida i blåsten och se om jag sitter kvar sen hem och renovera.. Jösses jag blir trött bara av att tänka på det *gäsp*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur