Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sluta. Hon har fått skit i en hel tråd för den. Låt henne skriva som hon vill, hon är i alla fall inte otrevlig lika ofta som du är.Varför tillåter du dina föräldrar att behandla dig som ett barn?
Tips i all vänlighet, lägg av med din obstinata signatur, då kommer flera att ta bort dig från sin ignorelista o faktiskt läsa dina inlägg.
Gått en vända i trädgården med tekoppen. Ingen blåst och vårvarmt, älskar't. Funderade på varför jag inte ser mina krokus så går dit och vad ser jag; De jäkla rådjuren har mumsat på mina vårlökarmarodörer!
Fast dom är så söta!När det gäller rådjur får jag ofta känslan Kill 'em all!![]()
Mina fina rosor
![]()
Jag har skrivit den som ett inlägg också! Det var mitt första inlägg på den här sidan!Fast jag går inte in och läser allas presentation.
Finns ingen anledning.
Det har varit ett par tillfällen förutom secret santa när jag har gjort det men jag gör det inte på alla vars inlägg jag svarar på.
Ja, säg det! Om de slutade med det skulle livet bli mycket enklare, men det finns andra exempel som är ännu vidrogare!Varför tillåter du dina föräldrar att behandla dig som ett barn?
Tips i all vänlighet, lägg av med din obstinata signatur, då kommer flera att ta bort dig från sin ignorelista o faktiskt läsa dina inlägg.
Precis! Dessutom är inte min signatur särskilt stötande!Sluta. Hon har fått skit i en hel tråd för den. Låt henne skriva som hon vill, hon är i alla fall inte otrevlig lika ofta som du är.
Precis! Dessutom är inte min signatur särskilt stötande!
Possibly Pethead
Sätt ned foten o säg nej, de äger dig inte!Ja, säg det! Om de slutade med det skulle livet bli mycket enklare, men det finns andra exempel som är ännu vidrogare!
Fast det innebär inte att man inte får ha den, även om det finns några som inte gillar den.Inte för dig och inte för många andra men för en del är den det vilket man också måste respektera![]()
Fast det innebär inte att man inte får ha den, även om det finns några som inte gillar den.
För mig är det obegripligt hur två ord kan uppröra någon överhuvudtaget. Buke blev plötsligt väldigt trångt när det där kom.
För att den stör en del, om den inte stör dig så kan det så klart kanske vara svårt att förstå hur den kan störa många andra.Fast det innebär inte att man inte får ha den, även om det finns några som inte gillar den.
För mig är det obegripligt hur två ord kan uppröra någon överhuvudtaget. Buke blev plötsligt väldigt trångt när det där kom.
Att skriva att någon är på folks ignore kan knappast vara i all välmening. Någon här kan inte ha en aning om hur många som har någon där, hur andra bukefalisters listor ser ut. Vet du hur många jag har på min just nu?För att den stör en del, om den inte stör dig så kan det så klart kanske vara svårt att förstå hur den kan störa många andra.
Jag tycker inte ditt inlägg mot vallhund är okej. Det var ett inlägg skrivet i all välmening. Du flyger i taket så fort någon nämner det och det är inte heller okej. Vallhund och jag har haft livliga disskutioner där jag fått ta både det ena och det andra betydligt grövre än det som sagt här. Jag har inget agg mot vallhund för det. Man får släppa och gå vidare, kanske tänka om sina formuleringar och vad man kan göra bättre för att passa in om man nu vill det. Om man inte ändra på något och fortsätter köra sitt rejs så får man också räkna med att få lite råd i all välmening och det är inget den som ger rådet ska få en massa skit för om tonen är god.@vallhund jag hoppas du inte tar illa upp för att jag använder våra tidigare disskutioner som ett exempel. Inget illa menat!
Nu är saken slutdiskuterad för min del och hoppas vi alla kan hålla en god ton och respektera varandra från båda sidor.