Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att skriva att någon är på folks ignore kan knappast vara i all välmening. Någon här kan inte ha en aning om hur många som har någon där, hur andra bukefalisters listor ser ut. Vet du hur många jag har på min just nu?

Det låter heller inte välment att kalla signaturen obstinat. Hennes syfte med den är ju inte att uppröra någon, hon har ju förklarat gång efter annan att hon helt enkelt gillar signaturer.
Jag uppfattade inte inlägget så.
Jag uppfattar det som någon vill få sina inlägg lästa. Någon gav tips om hur.
Vi uppfattade det helt enkelt olika.
Jag tar inte illa upp om jag hamnar på någons ignorelista. Det är ju upp till var och en. Jag tycker heller inte att det är elakt att prata eller nämna ignorelistan. Men det är så klart min uppfattning.

Vi kanske kan vara överens att vi inte är överens i det här fallet och helt enkelt låta det vara? Jag har ingen lust med varken bråk eller påhopp för att jag har en åsikt och uppfattade inlägget annorlunda.

Jag uppfattade inte inlägget så.
Jag uppfattar det som någon vill få sina inlägg lästa. Någon gav tips om hur.
Vi uppfattade det helt enkelt olika.
Jag tar inte illa upp om jag hamnar på någons ignorelista. Det är ju upp till var och en. Jag tycker heller inte att det är elakt att prata eller nämna ignorelistan. Men det är så klart min uppfattning.

Vi kanske kan vara överens att vi inte är överens i det här fallet och helt enkelt låta det vara? Jag har ingen lust med varken bråk eller påhopp för att jag har en åsikt och uppfattade inlägget annorlunda.
Nej, jag tar inte heller illa upp om jag är ignorerad eller om någon nämner ignoreralistan. Det som är oschyst och elakt är att säga till någon annan att hon finns på folks ignore. Det kan man rimligen inte ha en aning om.

Nej, jag tar inte heller illa upp om jag är ignorerad eller om någon nämner ignoreralistan. Det som är oschyst och elakt är att säga till någon annan att hon finns på folks ignore. Det kan man rimligen inte ha en aning om.
Fast det kanske man faktiskt vet om man känner någon härifrån? Det kan ju inte du veta vad andra vet och inte.
Om någon nämner att jag är på nån ignorelista så tar jag inte illa upp. Andra kanske gör det vad vet jag, det är ju upp till personen i fråga det gäller.

Nu släpper vi det här och går vidare tycker jag. :)

Fast det kanske man faktiskt vet om man känner någon härifrån? Det kan ju inte du veta vad andra vet och inte.
Om någon nämner att jag är på nån ignorelista så tar jag inte illa upp. Andra kanske gör det vad vet jag, det är ju upp till personen i fråga det gäller.

Nu släpper vi det här och går vidare tycker jag. :)
Man kan fortfarande inte veta hur många det är som ignorerar någon. Att antyda till en person att det skulle vara många som ignorerar henne är mobbing.

Fast det sägs ju titt som tätt,jag fick veta att jag var på någons ignorlista för någon månad sen,då var det ingen som gnällde.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 994
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår