Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den ett så stort problem så använd ignorera. Inte dra det i femtielva trådar.
Ja, det vore välkommet. Att fortsätta tjata om den är snubblande nära mobbing, man har vittring på ett drev. Det är ungefär det fulaste jag vet.
Jag uppfattade inte inlägget så.Att skriva att någon är på folks ignore kan knappast vara i all välmening. Någon här kan inte ha en aning om hur många som har någon där, hur andra bukefalisters listor ser ut. Vet du hur många jag har på min just nu?
Det låter heller inte välment att kalla signaturen obstinat. Hennes syfte med den är ju inte att uppröra någon, hon har ju förklarat gång efter annan att hon helt enkelt gillar signaturer.
Nej, jag tar inte heller illa upp om jag är ignorerad eller om någon nämner ignoreralistan. Det som är oschyst och elakt är att säga till någon annan att hon finns på folks ignore. Det kan man rimligen inte ha en aning om.Jag uppfattade inte inlägget så.
Jag uppfattar det som någon vill få sina inlägg lästa. Någon gav tips om hur.
Vi uppfattade det helt enkelt olika.
Jag tar inte illa upp om jag hamnar på någons ignorelista. Det är ju upp till var och en. Jag tycker heller inte att det är elakt att prata eller nämna ignorelistan. Men det är så klart min uppfattning.
Vi kanske kan vara överens att vi inte är överens i det här fallet och helt enkelt låta det vara? Jag har ingen lust med varken bråk eller påhopp för att jag har en åsikt och uppfattade inlägget annorlunda.
Fast det kanske man faktiskt vet om man känner någon härifrån? Det kan ju inte du veta vad andra vet och inte.Nej, jag tar inte heller illa upp om jag är ignorerad eller om någon nämner ignoreralistan. Det som är oschyst och elakt är att säga till någon annan att hon finns på folks ignore. Det kan man rimligen inte ha en aning om.
Man kan fortfarande inte veta hur många det är som ignorerar någon. Att antyda till en person att det skulle vara många som ignorerar henne är mobbing.Fast det kanske man faktiskt vet om man känner någon härifrån? Det kan ju inte du veta vad andra vet och inte.
Om någon nämner att jag är på nån ignorelista så tar jag inte illa upp. Andra kanske gör det vad vet jag, det är ju upp till personen i fråga det gäller.
Nu släpper vi det här och går vidare tycker jag.![]()
Fast det sägs ju titt som tätt,jag fick veta att jag var på någons ignorlista för någon månad sen,då var det ingen som gnällde.Nej, jag tar inte heller illa upp om jag är ignorerad eller om någon nämner ignoreralistan. Det som är oschyst och elakt är att säga till någon annan att hon finns på folks ignore. Det kan man rimligen inte ha en aning om.
Du menar typ "jag har dig på ignore"? Det är inte det jag menar. Utan "folk här har dig på ignore".Fast det sägs ju titt som tätt,jag fick veta att jag var på någons ignorlista för någon månad sen,då var det ingen som gnällde.
Fast det sägs ju titt som tätt,jag fick veta att jag var på någons ignorlista för någon månad sen,då var det ingen som gnällde.
Jag fick veta det från annat håll innan den personen gick in o sa det.Fast det är ju skillnad på om du får veta det från den som har dig på ignore än att andra antar att du är på ignore![]()
ah kan ha missat den. Ibland skumläser jag bara och kan lätt missa sånt innehåll. Absolut inget illa ment om det utan bara så jag läser.Jag har skrivit den som ett inlägg också! Det var mitt första inlägg på den här sidan!
http://www.bukefalos.com/threads/om-mig.1430298/
Possibly Pethead
Jag fick veta det från annat håll innan den personen gick in o sa det.
Nu skiter jag iofs i vem som har mig på ignor,det är upp till dom.
RäkorKatt är sur och vill något, oklart vad![]()