Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte låna en pålle någonstans?Rid-abstinensen blev förjävlig på tävlingen idag!![]()
Nej tyvärr, inte bland de jag känner som har häst. Av olika anledningarKan du inte låna en pålle någonstans?
Har du provat Rhinocort? Den är receptbelagd. Finns som spray, om jag inte minns fel, och som pulverinhalator. Jag har den senare. Hjälper något men måste ha vanlig nässpray också.Jotack
Men varje gång jag sökt vård har de skrivit ut nasonex.
Så till slut slutade jag söka.
Men nu måste de hitta på nåt
Och här dräller det av hästar som folk vill ha ridna. Synd att du bor så långt ifrån.Nej tyvärr, inte bland de jag känner som har häst. Av olika anledningarDyker tyvärr alltför sällan upp annonser där någon letar medryttare också.
Hah de får göra vad de vill bara jag kan andas igenMig vill dom knäcka näsan på
Jag har för trångt i högra näsborren så jag får bara luft genom den ena.
Jag har inte vågat uppsöka öron-näsa-hals mer![]()
Och här dräller det av hästar som folk vill ha ridna. Synd att du bor så långt ifrån.
Kan ju frågaHar du provat Rhinocort? Den är receptbelagd. Finns som spray, om jag inte minns fel, och som pulverinhalator. Jag har den senare. Hjälper något men måste ha vanlig nässpray också.
Nasonex var ungefär lika effektiv som vatten, tycker jag.![]()
Har du provat Rhinocort? Den är receptbelagd. Finns som spray, om jag inte minns fel, och som pulverinhalator. Jag har den senare. Hjälper något men måste ha vanlig nässpray också.
Nasonex var ungefär lika effektiv som vatten, tycker jag.![]()
Kan ju fråga
Nasonex har jag fått ett 15 tal gånger utskrivet fast jag sagt att den inte hjälper det minsta.
Just nu är det otrivin med menthol jag kör så kan jag andas nån timme.
Men jobbigt när man får ont i huvudet av tätheten.
Bihålorna värker som attans
Kan ju fråga
Nasonex har jag fått ett 15 tal gånger utskrivet fast jag sagt att den inte hjälper det minsta.
Just nu är det otrivin med menthol jag kör så kan jag andas nån timme.
Men jobbigt när man får ont i huvudet av tätheten.
Bihålorna värker som attans
Har testat den tidigare utan resultat men den kanske iofs kan lätta lite på det värsta nuHar du testat Renässans Plus, den med mer salt? Den var riktigt bra nu när jag varit förkyld (jag hade inte testat den tidigare).
Har funderat på det men bara undrar vad man behöver för att göra detTestat skölja näsan med saltlösning? Jag tycker det är jätteskönt!
Det är guld värt nu när hästarna fäller och min allergi kickar in. Skön känsla !Testat skölja näsan med saltlösning? Jag tycker det är jätteskönt!
Aj aj. Inte bra. Varken det ena eller det andra.Mig vill dom knäcka näsan på
Jag har för trångt i högra näsborren så jag får bara luft genom den ena.
Jag har inte vågat uppsöka öron-näsa-hals mer![]()
Aj aj. Inte bra. Varken det ena eller det andra.
Har funderat på det men bara undrar vad man behöver för att göra det