Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis tvättat bilen. :)

På förmiddagen red jag en långrunda på 2 timmar i solskenet. Herr häst tyckte det var skitmärkligt med stora fåglar i skogen och sprang baklänges, snurrade och hade sig. Men bortsett från den detaljen gick allt bra. När jag berättade om insidenten för hästägaren så garvade hon bara och sa att det är vår. :D

Nu är det dags att åka hem och äta lunch.

Jag ägnar mig åt att inte göra vad jag borde och har istället gått en långpromenad med trevligt sällskap, lagat storkok, skällt ut en telefonförsäljare som inte förtjänade det och sen börjat gråta över att jag blev så arg på den stackaren. Nu ska jag ta min PMSiga kropp och göra lite yoga innan jag ska kila ner i källaren och tvätta.

hänger en tavla.
M31 av mig.
17352566_10154638321047762_4907338765165186873_n.jpg

@Koltrast: Så länge du inte kallade hen telefonhora så... :angel: Till mitt försvar kan jag säga att jag var trevlig men bestämd att jag inte skulle ha något. Personen började propsa, gick över gränsen och blev sedan otrevlig. Då kan det ha bränt till litegrann och jag sa EXAKT vad tyckte om det hela och personen i fråga.

I mitt hem vill jag vara fredad.

@Koltrast: Så länge du inte kallade hen telefonhora så... :angel: Till mitt försvar kan jag säga att jag var trevlig men bestämd att jag inte skulle ha något. Personen började propsa, gick över gränsen och blev sedan otrevlig. Då kan det ha bränt till litegrann och jag sa EXAKT vad tyckte om det hela och personen i fråga.

Har råkat ut för samma jag åxo .Dom ger sig inte utan tillslut börjar dom undra om man är dum i huvudet som inte vill ha deras fina erbjudande men då brukar jag tala om vart dom kan stoppa sitt erbjudande och gärna följa efter själv !

Råkade ut för en telefonförsäljare som blev förbannad o skällde ut mig för jag inte köpte hans produkt som skulle spara pengar åt mig. Jag lade på men an ringde igen, jag svarade inte.

Red fina hästen och upptäckte att sadeln inte längre passar :arghh:
Jag vill inte behöva gå in i sadeldjungeln igen :banghead: :turd: :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 146
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka