Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre än när det kommer ett mycket lågt: Oops hoppsanBarnen leker uppe och jag hörde nyss något som lät som väldigt många kulor och dottern som sa "åh nej"![]()
Nja... Det bor numera kulor under bäddsoffan. Hoppas att de trivs därBättre än när det kommer ett mycket lågt: Oops hoppsan![]()
Tommy NilssonGått en liten promenad med morsan och Lady i solen.
Nu lite slösurfing
I kväll är det Konsert i UKK![]()
Ok. Då är det 50 mg jag har. Har de som vid behov tablett för knät
Äter Alvedon 665 redan för knät skullDå är det 1-2 stycken vid behov, max fyra ggr per dygn. Ta två Alvedon eller liknande samtidigt.
Har råkat ut för samma jag åxo .Dom ger sig inte utan tillslut börjar dom undra om man är dum i huvudet som inte vill ha deras fina erbjudande men då brukar jag tala om vart dom kan stoppa sitt erbjudande och gärna följa efter själv !@Koltrast: Så länge du inte kallade hen telefonhora så...Till mitt försvar kan jag säga att jag var trevlig men bestämd att jag inte skulle ha något. Personen började propsa, gick över gränsen och blev sedan otrevlig. Då kan det ha bränt till litegrann och jag sa EXAKT vad tyckte om det hela och personen i fråga.
I mitt hem vill jag vara fredad.
Råkade ut för en telefonförsäljare som blev förbannad o skällde ut mig för jag inte köpte hans produkt som skulle spara pengar åt mig. Jag lade på men an ringde igen, jag svarade inte.@Koltrast: Så länge du inte kallade hen telefonhora så...Till mitt försvar kan jag säga att jag var trevlig men bestämd att jag inte skulle ha något. Personen började propsa, gick över gränsen och blev sedan otrevlig. Då kan det ha bränt till litegrann och jag sa EXAKT vad tyckte om det hela och personen i fråga.
I mitt hem vill jag vara fredad.
Seg är bara förnamnet...
Varit och hämtat BARNET hos mormor, lagade mat på vägen hem (pizza), ätit och varit ut till hästarna - nu lite vin, choklad och fåtöljhäng
Det tar musten ur en att gå på en fantastisk spelning igårkväll/natt...![]()