Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge har du varit det? Kanske dags för ett besök hos doktorn?Har gått igenom hela sortimentet av nässprayer på apoteket och är fortfarande bomtät i näsan.
Alltså inte alla i dag då såklart.
Men nu är idéerna slut.
Förutom kanske ånga då
Haha tät i näsan är väl i minst 20 årHur länge har du varit det? Kanske dags för ett besök hos doktorn?
Avundsjuk ju!!!!Jajjamänsan
Magiskt igår![]()
Du kan inte lösa det med pad och hoppas det bara är tillfälligt? Beror ju såklart på hur den inte passar längreRed fina hästen och upptäckte att sadeln inte längre passar
Jag vill inte behöva gå in i sadeldjungeln igen![]()
![]()
![]()
Det där lät ju inte kul alls. Näsan är ju viktig för en bra andning.Haha tät i näsan är väl i minst 20 år
Men så här illa i ca 4 veckor.
Har tid på onsdag
Jag är en sån som andas mycket genom näsan så extra jobbigt nu
Sov i 11 timmar, fortfarande väldigt trött!
Har fått lite jobb gjort i alla fall.
Hade dock något riktigt sorts återfall på vägen hem. Helt bottendjup sorg och upprörd trots att ingenting hade hänt (men hjärnan hittade på egna scenarion och hade en helt hemsk känsla av att min far skulle ringa upp och säga att familjen inte vill ha med mig att göra längre. Visserligen är det tyvärr inte helt omöjligt då morsan jobbar hårt för att se till att det inte finns någon kontakt, men ändå).
Har lyckats äta middag och nu är jag helt slut igen![]()
Fantastiskt vackertJag valde att PROMENERA hem. Pga världens lataste person med alldeles för höga klackar sker detta ytterst sällanMEN då jag möttes av denna syn bör jag kanske göra det oftare!
![]()
JotackDet där lät ju inte kul alls. Näsan är ju viktig för en bra andning.
Tyvärr inte. Den är för trång fram så den kommer inte ner ordentligt vilket gör att den hamnar i bakvikt.Du kan inte lösa det med pad och hoppas det bara är tillfälligt? Beror ju såklart på hur den inte passar längre![]()
Jotack
Men varje gång jag sökt vård har de skrivit ut nasonex.
Så till slut slutade jag söka.
Men nu måste de hitta på nåt