Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj oj! :o Min chef är så otroligt nöjd med mig! Fick otroligt fin och bra feedback och jag får min fasta placering där innan hon slutar.
"Pålitlig, hungrig på jobbet, tar för sig och utvecklar både verksamhet och kollegor samt bidrar till ett bra arbetsklimat"
:o :bow: :banana:

Det skulle den förra skitchefen höra :laugh:

Dessutom har jag ordnat ett nytt projekt på jobbet som involverad att min hund ska få följa med i alla fall en dag i veckan om det löser ut väl :up: :bow:
Vad kul att du äntligen har en chef som uppskattar dig och ditt jobb! :heart

Oj oj! :o Min chef är så otroligt nöjd med mig! Fick otroligt fin och bra feedback och jag får min fasta placering där innan hon slutar.
"Pålitlig, hungrig på jobbet, tar för sig och utvecklar både verksamhet och kollegor samt bidrar till ett bra arbetsklimat"
:o :bow: :banana:

Det skulle den förra skitchefen höra :laugh:

Dessutom har jag ordnat ett nytt projekt på jobbet som involverad att min hund ska få följa med i alla fall en dag i veckan om det löser ut väl :up: :bow:
Sug åt dig :) välförtjänt!

Har världens migrän idag :arghh:
Sitter på jobbet och äter choklad mellan kunderna för att få tiden att gå. Vill bara åka hem och stänga in mig i ett mörkt och tyst rum med vovvarna vid min sida :(

Helpantat människa på banken, när jag lämnade in fullmakten för pappas konton :banghead::banghead::banghead::banghead:
Dom kommer ju även ringa pappa och fråga om fullmakten är ok. Det kommer ju bli spännande se vad han svarar. Försökt en kvart förklara nu i telefon att banken kommer ringa och vad de kommer fråga. Är mycket skeptisk till att den öht kommer gå igenom. Jag förstår ju att de måste ringa och kolla men litar inte ett dugg på vad han kan få för sig säga när de ringer :nailbiting:
Men jag mutade honom med att får vi klart fullmakten kan jag kolla alla hans j-vla fonder och skriva ut allt på papper. Ljög "lite" och sa att "du vet bankerna skickar inga papper längre, man måste göra allt på internet" :angel:

Händer inget här idag. Sådde lite frön. Skulle behöva såga till delar till fågelholkar, städa köket, städa garderoben.. Har inte lust att göra något typ

Äntligen tvättar jag madrasskyddet. Dock är det ju så stort så det är tur man kan dela på det helt, så det blir två maskiner. 50 min kvar tills andra halvan ska in, under tiden nästa del tvättas om typ en timme, ska jag iväg och göra min timmes jobb plus hämta ut ett paket.

Sitter inne och surar. Vore jag inte så sur skulle jag nog oroa mig för att taket på huset snart lyfter och var jag kommer hitta allt löst som skottkärror och dynboxar. Jävla förbannade blåst :rage::rage::rage:

Vill rida i eftermiddag men troligt att det blir njutbart :turd::turd::turd::turd:

Är lite sjuker. Har tråkigt. Fasligt konstigt väder. Var nog en bra sjukdag. Kan rekommendera Icas enportions fiskgratäng. Riktigt bra smak.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 153
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka