Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har gått min kvällspromenad med morsan och Lady. Blev rejält svettig och flåsig efter det. Känner mig ff svag efter operationen.

Blä, kunde inte sova inatt, försov mig sedan när jag väl somnat, fick gråtattack i bilen och fick sjukt mycket på jobbet så jag hann inte äta någon lunch! Hurra vilken bra dag!:cool:

Försöker hinna läsa ikapp lite trådar på Buke. Går ju så där :meh:
Får säga upp mig från mitt jobb. Hinner ju inte hänga på Buke när jag har arbetsdag :arghh:

Man kan följa min Vab-statistik baserat på min närvarotid på Buke. När jag har tid att hänga här mycket så VABar jag :cautious: :D

Har varit ute och kollat på traktorn i Chanels fönster ca 55367 gånger idag. De har på riktigt även rammat sönder fasaden i ett jävla stenhus, typ sekeskiftes massiva väggar. Kollegorna på Chanel blev lediga iaf och kom förbi och snackade lite. Bara glad idioterna inte valde vår butik, kan garantera att våra glas inte är lika starka som deras pansarglas.

Har varit ute och kollat på traktorn i Chanels fönster ca 55367 gånger idag. De har på riktigt även rammat sönder fasaden i ett jävla stenhus, typ sekeskiftes massiva väggar. Kollegorna på Chanel blev lediga iaf och kom förbi och snackade lite. Bara glad idioterna inte valde vår butik, kan garantera att våra glas inte är lika starka som deras pansarglas.
Var det rånförsök eller bara nån som ville sabba lite? O_o

17362591_10155410520372448_9067972440390619034_n.jpg

Kom hem från jobbet och möttes av en halt och smutsig katt :down: Smutsen hade liksom stelnat i pälsen på ett konstigt sätt och på konstiga ställen :crazy: Klämde igenom han och konstaterade att han verkar hel på insidan, men jag fick inte undersöka ben/tass på höger fram och inte heller titta på tänderna. Jag blev tvungen att klippa bort smutsen :crazy:
Jag misstänker att han blivit påkörd :( igen :crazy:
Nu har han ätit iallafall och ligger vid mina fötter och spinner, alltid något. Lilla (stora) missen :(

Borde egentligen duscha, ska träffa psykdoktor i morgon. Fast iofs gör det kanske inget om jag luktar lite illa, så hon eventuellt förstår att jag inte mår toppen. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 153
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka