Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Påbörjat resan mot en ny garderob och har handlat lite kläder. Främst fokuserat på vad jag ska ha på mig under min praktik när jag går sidan om en enhetschef. Resten får komma sen. Tycker inga kläder är snygga och hatar att handla.

Borde ta en dusch och sen gå och lägga mig men fastnade framför 90 days to wed: Happily ever after?
Får bli en snabb dusch efteråt programmet istället.

Sitter och slösurfar, surar lite över att GoT inte börjar visas förrän 16 juli. Fattar inte hur jag bokstavligen satt och kollade på en live feed av smältande is, som dessutom krånglade :meh:

Ibland blir jag så djävulskt trött på att jag ständigt snubblar mig fram genom livet. Ständigt detta "slarv" som sätter krokben för mig.

:(

Karln från dansen har frågat ut mig igen :cautious:

Än så länge har jag lyckats undvika en date med att helt ärligt ha ett packat schema där det finns minimalt med plats för dejter.

Man kanske borde gå på en dejt dock :nailbiting:

Min vän bestämde sig dock för att det här kommer bara hålla en månad om det händer, tydligen kommer det bara bli skit jobbigt för han kommer vilja träffa mig heeeela tiden och det kommer bli värsta jobbigt. Scenariot las fram som att han kommer bli värsta stalkern och helt possessive. Analysen är baserad på informationen "han kommer till dansen och jobbar på börsen" :rofl::rofl::rofl:

Men jag undrar ju om det inte är rätt normalt att någon man dejtar faktist vill träffa en, eller O_o Det vore ju trevligt om det hände faktist.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 973
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31