Dottern konstaterade att hon hade fått en mängd förfrågningar från okända människor de senaste dagarna så det verkar vara något som går på snapchat.
Men så störigt! Jag vill ju inte hålla på och sålla hela tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dottern konstaterade att hon hade fått en mängd förfrågningar från okända människor de senaste dagarna så det verkar vara något som går på snapchat.
Det kan jag förstå, hon döljde rakt över tydligen. Hon menade att det bara är såna som hon känner som hon lägger till på snapchat och då vet hon bär de skickar förfrågan.Men så störigt! Jag vill ju inte hålla på och sålla hela tiden![]()
Det kan jag förstå, hon döljde rakt över tydligen. Hon menade att det bara är såna som hon känner som hon lägger till på snapchat och då vet hon bär de skickar förfrågan.
Drunknar i min egna sorg. Samma kapell pappa begravdes i ska vännen begravas i. Vet inte hur jag kommer hantera allt efter begravningen.. känner mig ensam i allt.
Kram.Drunknar i min egna sorg. Samma kapell pappa begravdes i ska vännen begravas i. Vet inte hur jag kommer hantera allt efter begravningen.. känner mig ensam i allt.
Drunknar i min egna sorg. Samma kapell pappa begravdes i ska vännen begravas i. Vet inte hur jag kommer hantera allt efter begravningen.. känner mig ensam i allt.