Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Inglorion Tja jo hmm kan ju vara trevligt att ses ibland men om nu risken för stalker eller extremt efterhängsen karl som inte ger utrymme finns så blir man ju ganska lätt kvävd, åtminstone jag.
En dejt kan han ju få men med lite försiktighet kanske är på sin plats?
Du behöver ju inte bjuda hem honom det första du gör.
Ge han en chans men var rädd om dig! din vän kanske har rätt magkänsla så styr skutan med förnuft.
Lycka till :up:

@Inglorion Tja jo hmm kan ju vara trevligt att ses ibland men om nu risken för stalker eller extremt efterhängsen karl som inte ger utrymme finns så blir man ju ganska lätt kvävd, åtminstone jag.
En dejt kan han ju få men med lite försiktighet kanske är på sin plats?
Du behöver ju inte bjuda hem honom det första du gör.
Ge han en chans men var rädd om dig! din vän kanske har rätt magkänsla så styr skutan med förnuft.
Lycka till :up:

Vännen är på en annan kontinent och den enda infon hon har är den jag gav ovan (jag vet faktist inte specifikt vad han jobbar med t.ex.). Jag vet precis vad hon menar men det verkar lite tidigt att dra en sådan slutsats? Ska jag tycka sådant när jag knappt känner personen (två månader liksom som mest har involverat sporadiska meddelanden eftersom jag varit i fält i tre veckor av den tiden) så lär jag aldrig kunna dejta någon. Men vännen är också där med mig i precis allt och är nog också orolig att det ska gå fel då det har varit väldigt mycket privat och jobb relaterat de senaste två åren.

Däremot tänker jag att det vore intressant och se om hennes magkänsla är korrekt?

Vännen har också enbart två månader kvar på sin doktorand och är oerhört stressad så det är möjligt att i hennes värld just nu, så är det en känsla av att bli kvävd om någon som helst vill se henne :rofl:

Jag tror jag fortsätter framåt med en vanlig dos av sunt förnuft när det kommer till dejtande :D

:banghead: grupp ' ndelning till nästa delkurs och jag hamnar med en som inte har öppnat munnen på två delkurser och en som jag inte ens kan komma på vem det är trots att vi är 16 i gruppen och jag tycker att jag har koll på alla.:cautious: vi dessutom examineras efter att ha diskuterat med gruppen.:banghead::banghead::banghead:

Sista dan i Gävle för den här gången! Trevlig stad måste jag säga. Hittade massa tyg också, så ännu bättre! Nu är det dags för utbildning igen.

Här är en till somsovit riktigt uselt.
Äter frukost, sen åka till jobbet (lämna labben till daghusse på vägen).
Läser till min glädje i Aftonbladet att Trumps nya inreseförbud höjts av en domare igen. Lite orolig dock för vad mannen är kapabel till när han blir arg över såna här motgångar :nailbiting:.

@Snurrfian hoppas du blir glatt överraskad.
Ja hoppas kan man alltid... Men min magkänsla säger att jag kommer att få göra allt jobb och sen servera mina kurskamrater och sen hoppas på att läraren förstår det. Jättekul med muntlig examination första veckan på ny kurs med helt ny lärare och med en grupp som känns rätt vag... :crazy: Nåja jag har roddat grupparbeten på egenhand förut så jag kan väl göra det igen.

Efter att ha sovit nästan 11h känner jag mig utvilad för dagens jobb.

Redan haft inne ett par kunder nu ska jag smita över till fiket rakt över gatan och inhandla lite god frulle (och cola light)

Idag blir en riktigt bra dag tror jag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 088
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 980
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna