Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:devil:

Den dära karlen har visat lite lätt intresse för programmering längs linjerna "du kanske kan visa mig" eller "vi kanske kan jämföra våra skills".

Jag är ju inte den som är den och det vore ju trevligt att fundera ut om det är riktigt intresse eller lite "visar jag intresse så blir hon intresserad av mig" spel som föregår.

Jag blev injuden till att komma till en cocktail festival som typ dejt, min mot-inbjudan är ett hackathon :rofl::rofl::rofl:

10kr på att han vänligt avböjer.

:devil:

Den dära karlen har visat lite lätt intresse för programmering längs linjerna "du kanske kan visa mig" eller "vi kanske kan jämföra våra skills".

Jag är ju inte den som är den och det vore ju trevligt att fundera ut om det är riktigt intresse eller lite "visar jag intresse så blir hon intresserad av mig" spel som föregår.

Jag blev injuden till att komma till en cocktail festival som typ dejt, min mot-inbjudan är ett hackathon :rofl::rofl::rofl:

10kr på att han vänligt avböjer.

:meh::meh::meh::meh::cautious:

Alltså jag vet inte om det är bra eller dåligt att min sneaky plan backfired som tusan.

Han programmerar på jobbet så verkar helt ärligt intresserad av att komma på Lördag :rofl:

shit O_o:nailbiting::cautious:

Också känt som, när någon säger att de har ett tråkigt jobb och inte vill prata om det något närmare när man frågar så är det faktist möjligt att man personligen tycker att deras jobb är intressant men att personen är van vid att alla andra tycker att det är tråkigt :o

:meh::meh::meh::meh::cautious:

Alltså jag vet inte om det är bra eller dåligt att min sneaky plan backfired som tusan.

Han programmerar på jobbet så verkar helt ärligt intresserad av att komma på Lördag :rofl:

shit O_o:nailbiting::cautious:

Också känt som, när någon säger att de har ett tråkigt jobb och inte vill prata om det något närmare när man frågar så är det faktist möjligt att man personligen tycker att deras jobb är intressant men att personen är van vid att alla andra tycker att det är tråkigt :o

Jag tycker ditt jobb är jättespännande men jag fattar väldigt lite av detaljerna :D

Jag tycker ditt jobb är jättespännande men jag fattar väldigt lite av detaljerna :D

Ja alltså nu menade jag hans, för jag frågade när jag först träffade han och han sa bara "I work at the exchange, it's boring" och ville inte prata något närmare om det :rofl:

Personligen tycker jag att mitt eget jobb ärt skit intressant och är totalt mystifierad över att inte alla andra är lika intresserade :sneaky: :rofl:

Helt off topic så har en av mina vänner återigen spenderat några veckor som gäst hos Om El Arab, det har flugit förbi ett flertal bilder av deras fantastiska hästar :love:

Stallet klart och snart ska vi åka hem. Kom på att jag ska klippa ner en buske och därefter ska vi duscha respektive bada och äta tacosrester från igår :d

Äntligen hemma, dags att fixa det sista på inlämningsuppgiften. Det kan gå hur som helst, för jag har känt mig febrig sen inatt (då jag vaknade helt dyngsur av svett, vansinnigt oskönt). Men jag vill inte sitta med det i sista sekund imorgon, så det är bara att kämpa på. Sen är helgen helt pluggfri :up:

Om någon vet hur man får in min nya ekvation som en funktion i R och sen kör simuleringen med den så kan ni väl hojta :angel: det här går ju inte alls, min professor kommer se så där besviken ut i morgon igen :(

Har lagat mat till ett helt kompani. Väntar på gubben så vi kan äta. Blir en lugn kväll hemma då han ska ut på road trip i kväll och natt.

Blev några steg på jobbet idag

Det skulle ju vara intressant att veta hur de räknar ut kaloriförbrukningen och sträckan man går. Kör de efter någon standardmänniska så stämmer ju inte uppgifterna, åtminstone skulle det inte göra det för mig då jag är väldigt långt ifrån någon slags standard.

Har ätit middag - Kokt kyckling och ris :d
Nu lite slösurfing.
Ska duscha 2 gg innan operationen. En gång i kväll. En gång i morgon bitti.
Sen blir det Farmen och Tjockisarna på TLC

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka