athena_arabians
Trådstartare
Ah! Ramlade in ouppdaterad och bara tänkte på mat. Så spännande är mitt liv.
![]()
Inte lätt att hänga med i dessa trådar jämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah! Ramlade in ouppdaterad och bara tänkte på mat. Så spännande är mitt liv.
![]()
Nu var det väl mest frågan om vad @LadyCovergirls sällskap skulle dippa...![]()
Jag hoppas VERKLIGEN att det inte är rotfruktschips!![]()
Morötter borde funka bra? Blir nog lite värre med kålrot![]()
Är ganska säker på att något ska doppas hos @LadyCovergirl iallafall.....
Kan någon förklara för mig varför det dröjer ända till 31a mars innan nästa avsnitt av riverdale kommer ut?![]()
För att de ärFör att dom beslutat det![]()
Grattis!Precis klarat mig genom att ha ett litet kalas med närmaste släkten och det gick bra. Jag var lite nervös, eftersom att min moster har aldrig uppskattat att min pappa skaffat sig en ny partner efter att mamma dog, och hon är ganska tjurig med sånt där. Ifjol när jag fyllde år så lyfte hon upp min katt, och lagom till att han började bli ganska jävlig så tyckte hon att det var en bra idé att katten skulle sitta i pappas partners knä. Jag tänkte att det kan hon ju inte gjort med flit, det vore lite FÖR. Men jodå, i efterhand fick jag reda på att hon hoppades på att katten skulle bita och riva henne.
Vilket stolpskott! Men för att byta ämne, hipp hipp för dig idag!Precis klarat mig genom att ha ett litet kalas med närmaste släkten och det gick bra. Jag var lite nervös, eftersom att min moster har aldrig uppskattat att min pappa skaffat sig en ny partner efter att mamma dog, och hon är ganska tjurig med sånt där. Ifjol när jag fyllde år så lyfte hon upp min katt, och lagom till att han började bli ganska jävlig så tyckte hon att det var en bra idé att katten skulle sitta i pappas partners knä. Jag tänkte att det kan hon ju inte gjort med flit, det vore lite FÖR. Men jodå, i efterhand fick jag reda på att hon hoppades på att katten skulle bita och riva henne.
För att de är
Har du sett att Luke Perry är med i den? Han är int hunken längre, han är hunkens pappa![]()
Det är en serie jaNope. Har inte sett ett enda avsnitt av den serien ( antar att det är en serie va? )
Jag är så tråkig när det kommer till sånt där, det borde du ju veta nu![]()
Vilket stolpskott! Men för att byta ämne, hipp hipp för dig idag!
![]()
Det är en serie jamen du måste kolla! En modern twin peaks med Acke-seriens rollfigurer.