Grattis @EmmaBovary 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!
Nä, men det som är kvar.Klarar du hela vintern på två kubik??
Inställda tåg idag så jag kommer härifrån vid halv åtta istället för halv tio![]()
Jag vet inte riktigt vad dina kollegor har roat sig med här uppe i Västerås men jag tar bilen idag istället för att hoppas på att tågen kanske kommer.
![]()
Med tanke på bilderna så undrar man ju lite om inte föraren borde ha funderat på att bromsa lite tidigare än när spåret tog slut.Jag såg något om det. Jag vet inte riktigt vad som hänt men vad jag hört (behöver inte vara sanning) är att föraren körde mot rött och då spårade ur. Förhoppningsvis är det ingen tkl som gjort fel men man vet aldrig.
Har sagt det förr. Det finns en anledning till att vi tågklarerare åker bil istället för tåg![]()
Med tanke på bilderna så undrar man ju lite om inte föraren borde ha funderat på att bromsa lite tidigare än när spåret tog slut.I Sala så försökte föraren åtminstone bromsa men då var det is på spåret så att det inte gick.
Dubbade tåg kanske framöver.
![]()
en signalare som går. (under träning).Jag såg något om det. Jag vet inte riktigt vad som hänt men vad jag hört (behöver inte vara sanning) är att föraren körde mot rött och då spårade ur. Förhoppningsvis är det ingen tkl som gjort fel men man vet aldrig.
Har sagt det förr. Det finns en anledning till att vi tågklarerare åker bil istället för tåg![]()